Burgerwacht: verschil tussen versies

Uit Tribalwars Wiki NL
Naar navigatie springen
k (Bot: conversie/reparatie HTML)
kGeen bewerkingssamenvatting
 
(Een tussenliggende versie door een andere gebruiker niet weergegeven)
Regel 21: Regel 21:
* De productie van alle grondstoffen wordt tijdens de stationering met '''50%''' verlaagd
* De productie van alle grondstoffen wordt tijdens de stationering met '''50%''' verlaagd
* Je krijgt '''20''' burgerwachters per boerderijlevel (tot maximaal '''15''' levels)
* Je krijgt '''20''' burgerwachters per boerderijlevel (tot maximaal '''15''' levels)
* Wanneer je volledige burgerwacht sneuvelt tijdens een gevecht, zal je deze zes uur na de vorige opstelling opnieuw kunnen activeren


===Ontwikkeling===
===Ontwikkeling===
Regel 48: Regel 49:
|25
|25
|}
|}
[[Categorie:Index]]

Huidige versie van 26 apr 2013 om 15:10

Militia.png

Als je een aanval op je dorp verwacht, kun je bij de boerderij een burgerwacht opstellen, die je landerijen verdedigd. De burgerwachters kunnen alleen voor de verdediging worden ingezet en mogen het dorp niet verlaten.

Kosten Bevolking Snelheid Buit dragen
Zie boerderij Boer small.png 0 0.02 minuten 0

Effect van de burgerwacht

  • Zodra je meer dan 2 dorpen bezit, kun je geen burgerwacht meer opstellen
  • Je burgerwachters blijven 6 uur gestationeerd
  • De productie van alle grondstoffen wordt tijdens de stationering met 50% verlaagd
  • Je krijgt 20 burgerwachters per boerderijlevel (tot maximaal 15 levels)
  • Wanneer je volledige burgerwacht sneuvelt tijdens een gevecht, zal je deze zes uur na de vorige opstelling opnieuw kunnen activeren

Ontwikkeling

Voorwaarden om deze eenheid te ontwikkelen
Boerderij (Level 1)
Tech-Level Ontwikkelingskosten Barracks small.png Def.png Def cav.png Def archer.png
1
reeds ontwikkeld
5 15 45 25