Uit Tribalwars Wiki NL
(Verwijst door naar Eenheden#Edelman) |
k |
||
Regel 1: | Regel 1: | ||
− | # | + | <small>Voor meer informatie over de edelman als eenheid zie [[Edelman Bouwen]]</small><br> |
+ | [[Bestand:Unit_snob_60.png|left]] | ||
+ | De '''edelman''' kan door aan te vallen de [[toestemming]] van het dorp van de tegenstander verminderen. Door de toestemming onder 0 te brengen kan het dorp worden [[Dorpen_Veroveren|veroverd]]. De kosten voor een edelman stijgen bij elk veroverd dorp en bij elke aanwezige edelman of elke edelman in opleiding. | ||
+ | |||
+ | {|cellpadding="2" cellspacing="0" border="1" | ||
+ | |- bgcolor="#dfcca6" | ||
+ | !Kosten | ||
+ | !Bevolking | ||
+ | !Snelheid | ||
+ | !Buit dragen | ||
+ | |-bgcolor="#f8f4e8" | ||
+ | |[[Bestand:Hout_small.png]] 40.000 [[Bestand:Leem_small.png]] 50.000 [[Bestand:Ijzer_small.png]] 50.000 | ||
+ | |[[Bestand:Boer_small.png]] 100 | ||
+ | |35 minuten | ||
+ | |0 | ||
+ | |} | ||
+ | <br> | ||
+ | |||
+ | <b>Ontwikkeling</b> | ||
+ | |||
+ | {|cellpadding="2" cellspacing="0" border="1" | ||
+ | |- bgcolor="#dfcca6" | ||
+ | !Voorwaarden om deze eenheid te ontwikkelen | ||
+ | |- bgcolor="#f8f4e8" | ||
+ | |[[Adelshoeve]] (Level 1) [[Hoofdgebouw]] (Level 20) [[Smederij]] (Level 20) [[Marktplaats]] (Level 10) | ||
+ | |} | ||
+ | <br> | ||
+ | |||
+ | {|cellpadding="2" cellspacing="0" border="1" style="text-align:center;" | ||
+ | |- bgcolor="#dfcca6" | ||
+ | !Tech-Level | ||
+ | !Ontwikkelingskosten | ||
+ | ![[Bestand:Barracks_small.png]] | ||
+ | ![[Bestand:Def.png]] | ||
+ | ![[Bestand:Def_cav.png]] | ||
+ | ![[Bestand:Def_archer.png]] | ||
+ | |- bgcolor="#f8f4e8" | ||
+ | |1 | ||
+ | |<center>reeds ontwikkeld</center> | ||
+ | |30 | ||
+ | |100 | ||
+ | |50 | ||
+ | |100 | ||
+ | |} | ||
+ | <br> |
Versie van 29 dec 2012 18:44
Voor meer informatie over de edelman als eenheid zie Edelman Bouwen
De edelman kan door aan te vallen de toestemming van het dorp van de tegenstander verminderen. Door de toestemming onder 0 te brengen kan het dorp worden veroverd. De kosten voor een edelman stijgen bij elk veroverd dorp en bij elke aanwezige edelman of elke edelman in opleiding.
Kosten | Bevolking | Snelheid | Buit dragen |
---|---|---|---|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
35 minuten | 0 |
Ontwikkeling
Voorwaarden om deze eenheid te ontwikkelen |
---|
Adelshoeve (Level 1) Hoofdgebouw (Level 20) Smederij (Level 20) Marktplaats (Level 10) |
Tech-Level | Ontwikkelingskosten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
---|---|---|---|---|---|
1 | 30 | 100 | 50 | 100 |