Edelman: verschil tussen versies

Uit Tribalwars Wiki NL
Naar navigatie springen
kGeen bewerkingssamenvatting
kGeen bewerkingssamenvatting
Regel 1: Regel 1:
<small>Voor meer informatie over de edelman als eenheid zie [[Edelman Bouwen]]</small><br>
[[Bestand:Unit_snob_60.png|left]]  
[[Bestand:Unit_snob_60.png|left]]  
De '''edelman''' kan door aan te vallen de [[toestemming]] van het dorp van de tegenstander verminderen. Door de toestemming onder 0 te brengen kan het dorp worden [[Dorpen_Veroveren|veroverd]]. De kosten voor een edelman stijgen bij elk veroverd dorp en bij elke aanwezige edelman of elke edelman in opleiding.
De '''edelman''' kan door aan te vallen de [[toestemming]] van het dorp van de tegenstander verminderen. Door de toestemming onder 0 te brengen kan het dorp worden [[Dorpen_Veroveren|veroverd]]. De kosten voor een edelman stijgen bij elk veroverd dorp en bij elke aanwezige edelman of elke edelman in opleiding.
Regel 15: Regel 14:
|0
|0
|}
|}
<br>


<b>Ontwikkeling</b>
===Ontwikkeling===


{|cellpadding="2" cellspacing="0" border="1"
{|cellpadding="2" cellspacing="0" border="1"
Regel 43: Regel 41:
|100
|100
|}
|}
<br>
 
Voor meer informatie over de bouw van edelmannen, zie [[Edelman Bouwen]].

Versie van 30 dec 2012 13:49

Unit snob 60.png

De edelman kan door aan te vallen de toestemming van het dorp van de tegenstander verminderen. Door de toestemming onder 0 te brengen kan het dorp worden veroverd. De kosten voor een edelman stijgen bij elk veroverd dorp en bij elke aanwezige edelman of elke edelman in opleiding.

Kosten Bevolking Snelheid Buit dragen
Hout small.png 40.000 Leem small.png 50.000 Ijzer small.png 50.000 Boer small.png 100 35 minuten 0

Ontwikkeling

Voorwaarden om deze eenheid te ontwikkelen
Adelshoeve (Level 1) Hoofdgebouw (Level 20) Smederij (Level 20) Marktplaats (Level 10)


Tech-Level Ontwikkelingskosten Barracks small.png Def.png Def cav.png Def archer.png
1
reeds ontwikkeld
30 100 50 100

Voor meer informatie over de bouw van edelmannen, zie Edelman Bouwen.