Eindspellen: verschil tussen versies

Uit Tribalwars Wiki NL
Naar navigatie springen
k (Duckje heeft pagina Overwinning hernoemd naar Eindspellen)
Geen bewerkingssamenvatting
Regel 7: Regel 7:
== Werelddominantie ==
== Werelddominantie ==


Als overwinningsvoorwaarde kan gesteld worden dat een stam een bepaald percentage van de wereld in haar bezit moet proberen te krijgen en behouden voor een bepaalde periode. Deze voorwaarde werd gesteld op de volgende werelden:
Als overwinningsvoorwaarde kan gesteld worden dat een stam een bepaald percentage van de wereld in haar bezit moet proberen te krijgen en behouden voor een bepaalde periode.
 
* [[Wereld 26]]: Een stam behoudt gedurende 180 dagen minstens 60% van de dorpen.
* [[Wereld 29]]: Een stam behoudt gedurende 180 dagen minstens 75% van de dorpen.
* [[Wereld 31]]: Een stam behoudt gedurende 180 dagen minstens 60% van de dorpen.
* [[Wereld 34]]: Een stam behoudt gedurende 90 dagen minstens 60% van de dorpen.
* [[Wereld 35]]: Een stam behoudt gedurende 180 dagen minstens 65% van de dorpen.
* [[Wereld 36]]: Een stam behoudt gedurende 180 dagen minstens 75% van de dorpen.
* [[Wereld 37]]: Een stam behoudt gedurende 180 dagen minstens 60% van de dorpen.
* [[Wereld 38]]: Een stam behoudt gedurende 180 dagen minstens 75% van de dorpen.
* [[Wereld 39]]: Een stam behoudt gedurende 180 dagen minstens 75% van de dorpen.
* [[Wereld 40]]: Een stam behoudt gedurende 180 dagen minstens 60% van de dorpen.
* [[Wereld 41]]: Een stam behoudt gedurende 180 dagen minstens 60% van de dorpen.
* [[Wereld 42]]: Een stam behoudt gedurende 180 dagen minstens 60% van de dorpen.
* [[Wereld 43]]: Een stam behoudt gedurende 180 dagen minstens 80% van de dorpen.
* [[Wereld 44]]: Een stam behoudt gedurende 180 dagen minstens 60% van de dorpen.
* [[Wereld 45]]: Een stam behoudt gedurende 90 dagen minstens 70% van de dorpen.
* [[Wereld 46]]: Een stam behoudt gedurende 90 dagen minstens 60% van de dorpen.
* [[Wereld 47]]: Een stam behoudt gedurende 90 dagen minstens 70% van de dorpen.
 
 
 


Wanneer een stam het benodigde percentage kan bemachtigen, zal de prijs van goudmunten automatisch gehalveerd worden. Wanneer de stam de voorwaarde vervolgens voor de benodigde periode kan vasthouden, eindigt de wereld.
Wanneer een stam het benodigde percentage kan bemachtigen, zal de prijs van goudmunten automatisch gehalveerd worden. Wanneer de stam de voorwaarde vervolgens voor de benodigde periode kan vasthouden, eindigt de wereld.
Regel 35: Regel 14:


Een andere mogelijkheid is dat een stam bepaald aantal punten en dorpen moet behalen en behouden voor een bepaalde periode om te overwinnen. Deze voorwaarde is op de volgende werelden actief:
Een andere mogelijkheid is dat een stam bepaald aantal punten en dorpen moet behalen en behouden voor een bepaalde periode om te overwinnen. Deze voorwaarde is op de volgende werelden actief:
* [[Wereld 20]]: De stam moet 300.000.000 punten behalen en 35.000 dorpen bezitten.
* [[Wereld 24]]: de stam moet 200.000.000 punten en 20.000 dorpen behalen en beide voor 14 dagen behouden.
* [[Wereld 32]]: De beste 40 stamleden behouden gedurende 48 uren 300.000.000 punten en 35.000 dorpen.


Zodra een stam hieraan voldoet, zal de wereld definitief afgesloten te worden.
Zodra een stam hieraan voldoet, zal de wereld definitief afgesloten te worden.
Regel 44: Regel 19:
== Deadline ==
== Deadline ==


Bij deze overwinningsvoorwaarde wordt een bepaalde datum of deadline gesteld. De stam die op dat specifieke moment het grootst is, zal de wereld winnen.
Bij deze overwinningsvoorwaarde wordt een bepaalde datum of deadline gesteld. De stam die op dat specifieke moment het grootst is.
 
* ''Momenteel geen''


De wereld zal op die dag in vredesperiode gaan, om vervolgens definitief beëindigd te worden.
De wereld zal op die dag in vredesperiode gaan, om vervolgens definitief beëindigd te worden.
Regel 54: Regel 27:
De geheimen van de macht vormen een eindspel waarin bepaald wordt welke stam uiteindelijk als sterkste uit de bus zal komen. Hierin is het de bedoeling een reeks geheimen in het bezit te krijgen: zodra je als stam een volledige set in het bezit hebt, zal je de wereld winnen. Meer info over dit eindspel vind je op de pagina [[Geheimen van de macht]].
De geheimen van de macht vormen een eindspel waarin bepaald wordt welke stam uiteindelijk als sterkste uit de bus zal komen. Hierin is het de bedoeling een reeks geheimen in het bezit te krijgen: zodra je als stam een volledige set in het bezit hebt, zal je de wereld winnen. Meer info over dit eindspel vind je op de pagina [[Geheimen van de macht]].


De geheimen van de macht zijn actief op:
Zodra een bepaalde stam in het bezit komt van al deze geheimen, dan zal de wereld in vredesperiode gaan om uiteindelijk definitief afgesloten te worden.
 
== De grote belegering ==


* [[Wereld 25]]: Een stam behoudt gedurende 48 uur 12 unieke geheimen in haar bezit
In dit scenario moeten de stammen van de wereld vechten over de controle van één groot dorp. Om te winnen zullen je je sluwheid en strategie moeten gebruiken. Bestorm je de stad met zoveel mogelijk troepen? Neem je strategische plekken in de staf af van je vijanden of val je hun dorpen aan terwijl hun troepen de grote stad beschermen? De keuze ligt bij jouw!
* [[Wereld 27]]: Een stam behoudt gedurende 48 uur 12 unieke geheimen in haar bezit
* [[Wereld 28]]: Een stam behoudt gedurende 48 uur 12 unieke geheimen in haar bezit
* [[Wereld 30]]: Een stam behoudt gedurende 48 uur 12 unieke geheimen in haar bezit
* [[Wereld 33]]: Een stam behoudt gedurende 168 uur 18 unieke geheimen in haar bezit


Zodra een bepaalde stam in het bezit komt van al deze geheimen, dan zal de wereld in vredesperiode gaan om uiteindelijk definitief afgesloten te worden.
Meer informatie vind je [https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/wereld-64-de-grote-belegering.201363/ op het forum]


== Richtlijn overige werelden ==
== Richtlijn overige werelden ==

Versie van 28 feb 2019 10:11

Aan alles komt een einde, zo ook aan een wereld op Tribal Wars. Om te bepalen wanneer een wereld ten einde is en wie de uiteindelijke winnaar is, worden Overwinningsvoorwaarden gesteld. Deze pagina geeft een overzicht van deze overwinningsvoorwaarden.

Houd steeds rekening met de overwinningsvoorwaarden van jouw wereld! Wanneer je enkele dagen voor het sluiten van de wereld een Premium Account koopt, dan zullen de dagen die je niet op kan gebruiken niet vergoed worden.

Werelddominantie

Als overwinningsvoorwaarde kan gesteld worden dat een stam een bepaald percentage van de wereld in haar bezit moet proberen te krijgen en behouden voor een bepaalde periode.

Wanneer een stam het benodigde percentage kan bemachtigen, zal de prijs van goudmunten automatisch gehalveerd worden. Wanneer de stam de voorwaarde vervolgens voor de benodigde periode kan vasthouden, eindigt de wereld.

Punten en dorpen

Een andere mogelijkheid is dat een stam bepaald aantal punten en dorpen moet behalen en behouden voor een bepaalde periode om te overwinnen. Deze voorwaarde is op de volgende werelden actief:

Zodra een stam hieraan voldoet, zal de wereld definitief afgesloten te worden.

Deadline

Bij deze overwinningsvoorwaarde wordt een bepaalde datum of deadline gesteld. De stam die op dat specifieke moment het grootst is.

De wereld zal op die dag in vredesperiode gaan, om vervolgens definitief beëindigd te worden.

Geheimen van de macht

De geheimen van de macht vormen een eindspel waarin bepaald wordt welke stam uiteindelijk als sterkste uit de bus zal komen. Hierin is het de bedoeling een reeks geheimen in het bezit te krijgen: zodra je als stam een volledige set in het bezit hebt, zal je de wereld winnen. Meer info over dit eindspel vind je op de pagina Geheimen van de macht.

Zodra een bepaalde stam in het bezit komt van al deze geheimen, dan zal de wereld in vredesperiode gaan om uiteindelijk definitief afgesloten te worden.

De grote belegering

In dit scenario moeten de stammen van de wereld vechten over de controle van één groot dorp. Om te winnen zullen je je sluwheid en strategie moeten gebruiken. Bestorm je de stad met zoveel mogelijk troepen? Neem je strategische plekken in de staf af van je vijanden of val je hun dorpen aan terwijl hun troepen de grote stad beschermen? De keuze ligt bij jouw!

Meer informatie vind je op het forum

Richtlijn overige werelden

Een wereld zonder vooraf bepaalde eindvoorwaarden eindigt wanneer één stam 100% van alle dorpen in haar bezit heeft en dus de winnaar is van de wereld. Dit betreft alleen dorpen die in het bezit zijn van spelers, barbarendorpen tellen dus niet mee.

Van zodra één stam apart of 2 stammen samen echter 85% van de wereld domineren, kunnen ze contact opnemen met het Tribal Wars Team met de vraag om de wereld eerder te beëindigen.

Er zal dan specifiek voor die wereld bekeken worden wat de mogelijkheden zijn. Elk geval wordt dus apart bekeken.