Eindspellen

Uit Tribalwars Wiki NL
Naar navigatie springen

Aan alles komt een einde, zo ook aan een wereld op Tribal Wars. Om te bepalen wanneer een wereld ten einde is en wie de uiteindelijke winnaar is, worden Overwinningsvoorwaarden gesteld. Deze pagina geeft een overzicht van deze overwinningsvoorwaarden.

Houd steeds rekening met de overwinningsvoorwaarden van jouw wereld! Wanneer je enkele dagen voor het sluiten van de wereld een Premium Account koopt, dan zullen de dagen die je niet op kan gebruiken niet vergoed worden.

Werelddominantie

Als overwinningsvoorwaarde kan gesteld worden dat een stam een bepaald percentage van de wereld in haar bezit moet proberen te krijgen en behouden voor een bepaalde periode. Deze voorwaarde werd gesteld op de volgende werelden:

  • Wereld 26: Een stam behoudt gedurende 180 dagen minstens 60% van de dorpen
  • Wereld 29: Een stam behoudt gedurende 180 dagen minstens 75% van de dorpen.

Wanneer een stam aan deze voorwaarde voldoet, dan zal de wereld in vredesperiode gaan om uiteindelijk definitief beëindigd te worden.

Punten en dorpen

Een andere mogelijkheid is dat een stam bepaald aantal punten en dorpen moet behalen en behouden voor een bepaalde periode om te overwinnen. Deze voorwaarde is op de volgende werelden actief:

  • Wereld 20: De stam moet 300.000.000 punten behalen en 35.000 dorpen bezitten.
  • Wereld 24: de stam moet 200.000.000 punten en 20.000 dorpen behalen en beide voor 14 dagen behouden.

Zodra een stam hieraan voldoet, zal de wereld overgaan in een vredesperiode om uiteindelijk definitief afgesloten te worden.

Deadline

Bij deze overwinningsvoorwaarde wordt een bepaalde datum of deadline gesteld. De stam die op dat specifieke moment het grootst is, zal de wereld winnen.

  • Classic: De stam die op vrijdag 25 januari 2013 de grootste is, wint.

De wereld zal op die dag in vredesperiode gaan, om vervolgens definitief beëindigd te worden.

Geheimen van de macht

De geheimen van de macht vormen een eindspel waarin bepaald wordt welke stam uiteindelijk als sterkste uit de bus zal komen. Hierin is het de bedoeling een reeks geheimen in het bezit te krijgen: zodra je als stam een volledige set in het bezit hebt, zal je de wereld winnen. Meer info over dit eindspel vind je op de pagina Geheimen van de macht.

De geheimen van de macht zijn actief op:

  • Wereld 25: Een stam behoudt gedurende 48 uur 12 unieke geheimen in haar bezit
  • Wereld 27: Een stam behoudt gedurende 48 uur 12 unieke geheimen in haar bezit
  • Wereld 28: Een stam behoudt gedurende 48 uur 12 unieke geheimen in haar bezit
  • Wereld 30: Een stam behoudt gedurende 48 uur 12 unieke geheimen in haar bezit

Zodra een bepaalde stam in het bezit komt van al deze geheimen, dan zal de wereld in vredesperiode gaan om uiteindelijk definitief afgesloten te worden.