Geheimen van de macht: verschil tussen versies

Uit Tribalwars Wiki NL
Naar navigatie springen
(Nieuwe pagina aangemaakt met 'Je hebt je troepen gerekruteerd, de vijand overgenomen, een succesvolle stam achter je staan en de terreur van de kleine spelers op de wereldkaart. Wat doe je als volg...')
 
Geen bewerkingssamenvatting
Regel 1: Regel 1:
Je hebt je troepen gerekruteerd, de vijand overgenomen, een succesvolle stam achter je staan en de terreur van de kleine spelers op de wereldkaart. Wat doe je als volgt? Op een bepaald moment in het spel zullen de "Geheimen van de macht" in barbarendorpen over de gehele kaart verschijnen. Deze Geheimen zijn uitvindingen en ontdekkingen die je wereld tot een nieuw tijdperk zullen leiden. Het zijn de objectieven van het spel: Een stam die een volle set van Geheimen kan controleren voor een bepaalde tijd zal de dominante kracht zijn in dit nieuwe tijdperk en de spelwereld winnen!
[[Bestand:Secrets of power.png|right|frame|<center>Geheim van macht op de kaart</center>]]Je hebt je troepen gerekruteerd, de vijand overgenomen, een succesvolle stam achter je staan en de terreur van de kleine spelers op de wereldkaart. Wat doe je als volgt? Op een bepaald moment in het spel zullen de "Geheimen van de macht" in barbarendorpen over de gehele kaart verschijnen. Deze Geheimen zijn uitvindingen en ontdekkingen die je wereld tot een nieuw tijdperk zullen leiden. Het zijn de objectieven van het spel: Een stam die een volle set van Geheimen kan controleren voor een bepaalde tijd zal de dominante kracht zijn in dit nieuwe tijdperk en de spelwereld winnen!  


==Een Geheim controleren==
==Een Geheim controleren==

Versie van 25 nov 2011 08:25

Geheim van macht op de kaart

Je hebt je troepen gerekruteerd, de vijand overgenomen, een succesvolle stam achter je staan en de terreur van de kleine spelers op de wereldkaart. Wat doe je als volgt? Op een bepaald moment in het spel zullen de "Geheimen van de macht" in barbarendorpen over de gehele kaart verschijnen. Deze Geheimen zijn uitvindingen en ontdekkingen die je wereld tot een nieuw tijdperk zullen leiden. Het zijn de objectieven van het spel: Een stam die een volle set van Geheimen kan controleren voor een bepaalde tijd zal de dominante kracht zijn in dit nieuwe tijdperk en de spelwereld winnen!

Een Geheim controleren

Je krijgt de controle over een Geheim wanneer je het dorp overneemt dat het Geheim zich momenteel bevindt (aangetoond door een speciaal vlagicoon op de kaart) of wanneer het Geheim wordt verplaatst naar 1 van je dorpen. In tegenstelling tot troepen kan een Geheim slechts een beperkt aantal velden verplaatsen.

Nadat het verplaatst is moet het Geheim voor een langere tijd in dat dorp blijven. Wanneer je een verplaatsingsbevel geeft aan een Geheim zal je het niet langer controleren. Je kan het bevel niet afbreken of terugkrijgen (buiten als het terug naar jou verplaatst wordt). Wees dus voorzichtig wie je vertrouwt!

Verspreiding van Geheimen

Na een tijdje zullen de Geheimen zich verspreiden binnen de stammen die ze hebben. Je zal een update krijgen wanneer en mogelijk naar waar het geheim zich zal verspreiden. De nieuwgemaakte "Kopie" van het geheim is even goed als het originele Geheim. Uiteindelijk zullen de geheimen zich meer en meer verspreiden zodat het moeilijker wordt om het voor de vijand te verdedigen. Uiteindelijk zal het tijd worden om een aanval te plannen op dorpen die Geheimen bevat dewelke je stam nog niet controleert.


Het spel winnen

Om het spel te winnen moet je als stam een volledige set Geheimen vasthouden. Hiermee bedoelen we dat je niet alle Geheimen op de kaart moet controleren maar tenminste 1 van elk Geheim. Nadat een stam de volledige set heeft zal er een aftelling voor de overwinning gestart worden. Als een stam de controle behoudt van de volledige set voor de volledige aftellingsperiode zal deze stam het spel winnen. Let op dat een volledige set telt: Als een stam meer dan 1 kopie van een Geheim heeft dan is het voldoende om tenminste 1 van deze items te behouden om de volledige set te behouden en het spel te winnen.


Nadat een stam gewonnen heeft zal de wereld automatisch in vredestijd gaan en uiteindelijk gesloten worden