Ram: verschil tussen versies

Uit Tribalwars Wiki NL
Naar navigatie springen
kGeen bewerkingssamenvatting
k (Robot: categorie Index toegevoegd)
 
(Een tussenliggende versie door een andere gebruiker niet weergegeven)
Regel 13: Regel 13:
|0
|0
|}
|}
<br>


 
===Ontwikkeling===
<b>Ontwikkeling</b>


{|cellpadding="2" cellspacing="0" border="1"
{|cellpadding="2" cellspacing="0" border="1"
Regel 56: Regel 54:
|}
|}
<br>
<br>
[[Categorie:Index]]

Huidige versie van 17 feb 2013 om 19:58

Unit ram 60.png

De ram is een speciale eenheid die gebruikt wordt om de muur van de tegenstander neer te halen, dat onmisbaar is in elke aanval. Voordat een gevecht begint vallen de aanvallende rammen de muur aan, waardoor de verdedigers minder goed beschermd worden, en dus gemakkelijker te doden. Neem daarom altijd rammen mee als je aanvalt. In de verdediging wordt de ram eigenlijk zelden gebruikt.

Kosten Bevolking Snelheid Buit dragen
Hout small.png 300 Leem small.png 200 Ijzer small.png 200 Boer small.png 5 30 minuten 0

Ontwikkeling

Voorwaarden om deze eenheid te ontwikkelen
Werkplaats (Level 1)


Tech-Level Ontwikkelingskosten Barracks small.png Def.png Def cav.png Def archer.png
1 Hout small.png 1.200 Leem small.png 1.600 Ijzer small.png 800 2 20 50 20
2 Hout small.png 4.800 Leem small.png 6.400 Ijzer small.png 3.200 3 25 63 25
3 Hout small.png 19.200 Leem small.png 25.600 Ijzer small.png 12.800 3 28 70 28