https://help.tribalwars.nl/index.php?title=Verdedigingstactieken&feed=atom&action=historyVerdedigingstactieken - Bewerkingsoverzicht2024-03-29T10:23:37ZBewerkingsoverzicht voor deze pagina op de wikiMediaWiki 1.39.6https://help.tribalwars.nl/index.php?title=Verdedigingstactieken&diff=6040&oldid=prevPoo.. op 15 jul 2014 om 14:242014-07-15T14:24:46Z<p></p>
<table style="background-color: #fff; color: #202122;" data-mw="interface">
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<tr class="diff-title" lang="nl">
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">← Oudere versie</td>
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">Versie van 15 jul 2014 14:24</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l11">Regel 11:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Regel 11:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><br></div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><br></div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Als je hierop drukt opent er een lijst met de looptijden van elke eenheid tot jouw dorp. Nu moet je de tijden gaan vergelijken. Welke tijd komt het dichtste overeen? Als je die gevonden hebt klik je rechts van de eenheid op [[Bestand:Rename.png]]. Er verschijnt dan een naam om de aanval te geven. Druk vervolgens op ok en je ziet dat in het bevel nu staat welke eenheid er als traagste in de aanval zit. Je hebt de aanval nu getagged.<br></div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Als je hierop drukt opent er een lijst met de looptijden van elke eenheid tot jouw dorp. Nu moet je de tijden gaan vergelijken. Welke tijd komt het dichtste overeen? Als je die gevonden hebt klik je rechts van de eenheid op [[Bestand:Rename.png]]. Er verschijnt dan een naam om de aanval te geven. Druk vervolgens op ok en je ziet dat in het bevel nu staat welke eenheid er als traagste in de aanval zit. Je hebt de aanval nu getagged.<br></div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;"><br></ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">Je kan ook de label functie gebruiken. Ga naar je aankomend overzicht, scroll naar beneden en selecteer alle. Klik daarna op '''label''' om je aanvallen te taggen. <br></ins></div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><br></div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><br></div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>'''Taggen zonder PA'''<br></div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>'''Taggen zonder PA'''<br></div></td></tr>
</table>Poo..https://help.tribalwars.nl/index.php?title=Verdedigingstactieken&diff=3257&oldid=prevInfinibot: Robot: automatisch tekst vervangen (-betekend +betekent)2013-06-03T17:02:10Z<p>Robot: automatisch tekst vervangen (-betekend +betekent)</p>
<table style="background-color: #fff; color: #202122;" data-mw="interface">
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<tr class="diff-title" lang="nl">
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">← Oudere versie</td>
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">Versie van 3 jun 2013 17:02</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l94">Regel 94:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Regel 94:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div> Veeg 11:59:59:000</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div> Veeg 11:59:59:000</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div> Edel 12:00:00:200</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div> Edel 12:00:00:200</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Dit <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">betekend </del>dat deze maximaal een seconde na de veeg mag aankomen. De looptijd was nog 16 minuten, dus na 8 minuten (+/- een paar seconden die je moet berekenen) moet jij je aanval afbreken, zodat hij precies na de veeg en voor de edels terugkomt. Let erop dat een afgebroken aanval '''niet''' precies op 0 milliseconden terugkomt. </div></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Dit <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">betekent </ins>dat deze maximaal een seconde na de veeg mag aankomen. De looptijd was nog 16 minuten, dus na 8 minuten (+/- een paar seconden die je moet berekenen) moet jij je aanval afbreken, zodat hij precies na de veeg en voor de edels terugkomt. Let erop dat een afgebroken aanval '''niet''' precies op 0 milliseconden terugkomt. </div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Het vergt wat oefening om dit goed te kunnen.</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Het vergt wat oefening om dit goed te kunnen.</div></td></tr>
</table>Infinibothttps://help.tribalwars.nl/index.php?title=Verdedigingstactieken&diff=2975&oldid=prevInfinibot: Robot: categorie Index toegevoegd2013-02-17T20:01:47Z<p>Robot: categorie <a href="/wiki/Categorie:Index" title="Categorie:Index">Index</a> toegevoegd</p>
<table style="background-color: #fff; color: #202122;" data-mw="interface">
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<tr class="diff-title" lang="nl">
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">← Oudere versie</td>
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">Versie van 17 feb 2013 20:01</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l123">Regel 123:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Regel 123:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Klik op '''aanvallen''' "net" voordat de aanval terugkomt, door de vertraging ga je dan door naar het bevelscherm (als het goed is)</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Klik op '''aanvallen''' "net" voordat de aanval terugkomt, door de vertraging ga je dan door naar het bevelscherm (als het goed is)</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Druk op '''oke''' om de aanval weg te sturen. Hopelijk op tijd</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Druk op '''oke''' om de aanval weg te sturen. Hopelijk op tijd</div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;"></ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">[[Categorie:Index]]</ins></div></td></tr>
</table>Infinibothttps://help.tribalwars.nl/index.php?title=Verdedigingstactieken&diff=2752&oldid=prevInfinibot: Bot: conversie/reparatie HTML2013-02-02T21:17:14Z<p>Bot: conversie/reparatie HTML</p>
<a href="https://help.tribalwars.nl/index.php?title=Verdedigingstactieken&diff=2752&oldid=2706">Wijzigingen bekijken</a>Infinibothttps://help.tribalwars.nl/index.php?title=Verdedigingstactieken&diff=2706&oldid=prevInfinibot: Botmatige spellingsupdate (miliseconden)2013-01-24T16:53:12Z<p>Botmatige spellingsupdate (miliseconden)</p>
<table style="background-color: #fff; color: #202122;" data-mw="interface">
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<tr class="diff-title" lang="nl">
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">← Oudere versie</td>
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">Versie van 24 jan 2013 16:53</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l77">Regel 77:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Regel 77:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>De bovenstaande methode werkt enkel wanneer je meer dan 1 dorp hebt. Als je maar een dorp hebt werkt het snipen net even wat anders. Je moet nu namelijk met [[eenheden]] die al in het dorp aanwezig tussen de binnenkomende aanvallen komen. </div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>De bovenstaande methode werkt enkel wanneer je meer dan 1 dorp hebt. Als je maar een dorp hebt werkt het snipen net even wat anders. Je moet nu namelijk met [[eenheden]] die al in het dorp aanwezig tussen de binnenkomende aanvallen komen. </div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Hoe het snipen vanuit eigen dorp werkt is afhankelijk van de instellingen van de wereld, opnieuw gebaseerd op <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">miliseconden </del>wereld of hele seconden wereld</div></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Hoe het snipen vanuit eigen dorp werkt is afhankelijk van de instellingen van de wereld, opnieuw gebaseerd op <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">milliseconden </ins>wereld of hele seconden wereld</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>====Milliseconden wereld====</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>====Milliseconden wereld====</div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l89">Regel 89:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Regel 89:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div> Edel 12:00:00:350</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div> Edel 12:00:00:350</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Het is nu de bedoeling dat jouw troepen om 11:59:59:000 niet in het dorp zijn, maar om 12:00:00:200 wel. Om dit te doen moet jij jouw troepen wegsturen om aan te vallen naar een nabij gelegen dorp zodat deze terugkomt in 12:00:00 (<del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">miliseconden </del>worden hier niet bij vermeld omdat terugkerende aanvallen <b>altijd</b> op 0 <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">miliseconden </del>terugkeren. Je gaat dus opzoek naar een dorp in de regio dat de helft van de reistijd van de veeg heeft (je moet rekening houden met de terugkeer). Wanneer je deze gevonden hebt stuur de aanval weg op het moment dat de reistijd van de veeg even lang is als de helft van de reistijd van de aanval. Dan zou deze na afloop terug moeten komen na de veeg, maar voor de edels.</div></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Het is nu de bedoeling dat jouw troepen om 11:59:59:000 niet in het dorp zijn, maar om 12:00:00:200 wel. Om dit te doen moet jij jouw troepen wegsturen om aan te vallen naar een nabij gelegen dorp zodat deze terugkomt in 12:00:00 (<ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">milliseconden </ins>worden hier niet bij vermeld omdat terugkerende aanvallen <b>altijd</b> op 0 <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">milliseconden </ins>terugkeren. Je gaat dus opzoek naar een dorp in de regio dat de helft van de reistijd van de veeg heeft (je moet rekening houden met de terugkeer). Wanneer je deze gevonden hebt stuur de aanval weg op het moment dat de reistijd van de veeg even lang is als de helft van de reistijd van de aanval. Dan zou deze na afloop terug moeten komen na de veeg, maar voor de edels.</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Dit kan echter een groot risico zijn of je hebt te weinig tijd (aanvallen lopen nog te kort). Daarvoor kun je ook met afgebroken commando's werken. Stuur je troepen weg uit het dorp als een looptijd onder de 20 minuten heeft en wanneer de looptijd van de veeg op een makkelijk tijdstip zit (bijvoorbeeld 16 minuten precies). Je moet nu het verschil vergelijken tussen de nog resterende loopduur van de veeg en het wegsturen van jouw aanval (in bevelscherm zichtbaar), dit zal een tot enkele seconden zijn. Je moet nu zorgen dat jouw afgebroken aanval tussen deze twee aanvallen terugkomt</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Dit kan echter een groot risico zijn of je hebt te weinig tijd (aanvallen lopen nog te kort). Daarvoor kun je ook met afgebroken commando's werken. Stuur je troepen weg uit het dorp als een looptijd onder de 20 minuten heeft en wanneer de looptijd van de veeg op een makkelijk tijdstip zit (bijvoorbeeld 16 minuten precies). Je moet nu het verschil vergelijken tussen de nog resterende loopduur van de veeg en het wegsturen van jouw aanval (in bevelscherm zichtbaar), dit zal een tot enkele seconden zijn. Je moet nu zorgen dat jouw afgebroken aanval tussen deze twee aanvallen terugkomt</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div> Veeg 11:59:59:000</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div> Veeg 11:59:59:000</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div> Edel 12:00:00:200</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div> Edel 12:00:00:200</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Dit betekend dat deze maximaal een seconde na de veeg mag aankomen. De looptijd was nog 16 minuten, dus na 8 minuten (+/- een paar seconden die je moet berekenen) moet jij je aanval afbreken, zodat hij precies na de veeg en voor de edels terugkomt. Let erop dat een afgebroken aanval <b>niet</b> precies op 0 <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">miliseconden </del>terugkomt. </div></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Dit betekend dat deze maximaal een seconde na de veeg mag aankomen. De looptijd was nog 16 minuten, dus na 8 minuten (+/- een paar seconden die je moet berekenen) moet jij je aanval afbreken, zodat hij precies na de veeg en voor de edels terugkomt. Let erop dat een afgebroken aanval <b>niet</b> precies op 0 <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">milliseconden </ins>terugkomt. </div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Het vergt wat oefening om dit goed te kunnen.</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Het vergt wat oefening om dit goed te kunnen.</div></td></tr>
</table>Infinibothttps://help.tribalwars.nl/index.php?title=Verdedigingstactieken&diff=1841&oldid=prevRamoth: /* Milliseconden wereld */2011-04-25T17:00:16Z<p><span dir="auto"><span class="autocomment">Milliseconden wereld</span></span></p>
<table style="background-color: #fff; color: #202122;" data-mw="interface">
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<tr class="diff-title" lang="nl">
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">← Oudere versie</td>
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">Versie van 25 apr 2011 17:00</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l89">Regel 89:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Regel 89:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div> Edel 12:00:00:350</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div> Edel 12:00:00:350</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Het is nu de bedoeling dat jouw troepen om 11:59:59:000 niet in het dorp zijn, maar om 12:00:00:200 wel. Om dit te doen moet jij jouw troepen wegsturen om aan te vallen naar een nabij gelegen dorp zodat deze terugkomt in 12:00:00 (miliseconden worden hier niet bij vermeld omdat terugkerende aanvallen <b>altijd</b> op 0 miliseconden terugkeren. Je gaat dus opzoek naar een dorp in de regio dat de helft van de reistijd van de veeg heeft (je moet rekening houden met de terugkeer). Wanneer je deze gevonden hebt stuur de aanval weg op het moment dat de reistijd van de veeg even lang is als de helft van de reistijd van de aanval. Dan zou deze na afloop terug moeten komen na de veeg, maar voor <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">dde </del>edels.</div></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Het is nu de bedoeling dat jouw troepen om 11:59:59:000 niet in het dorp zijn, maar om 12:00:00:200 wel. Om dit te doen moet jij jouw troepen wegsturen om aan te vallen naar een nabij gelegen dorp zodat deze terugkomt in 12:00:00 (miliseconden worden hier niet bij vermeld omdat terugkerende aanvallen <b>altijd</b> op 0 miliseconden terugkeren. Je gaat dus opzoek naar een dorp in de regio dat de helft van de reistijd van de veeg heeft (je moet rekening houden met de terugkeer). Wanneer je deze gevonden hebt stuur de aanval weg op het moment dat de reistijd van de veeg even lang is als de helft van de reistijd van de aanval. Dan zou deze na afloop terug moeten komen na de veeg, maar voor <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">de </ins>edels.</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Dit kan echter een groot risico zijn of je hebt te weinig tijd (aanvallen lopen nog te kort). Daarvoor kun je ook met afgebroken commando's werken. Stuur je troepen weg uit het dorp als een looptijd onder de 20 minuten heeft en wanneer de looptijd van de veeg op een makkelijk tijdstip zit (bijvoorbeeld 16 minuten precies). Je moet nu het verschil vergelijken tussen de nog resterende loopduur van de veeg en het wegsturen van jouw aanval (in bevelscherm zichtbaar), dit zal een tot enkele seconden zijn. Je moet nu zorgen dat jouw afgebroken aanval tussen deze twee aanvallen terugkomt</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Dit kan echter een groot risico zijn of je hebt te weinig tijd (aanvallen lopen nog te kort). Daarvoor kun je ook met afgebroken commando's werken. Stuur je troepen weg uit het dorp als een looptijd onder de 20 minuten heeft en wanneer de looptijd van de veeg op een makkelijk tijdstip zit (bijvoorbeeld 16 minuten precies). Je moet nu het verschil vergelijken tussen de nog resterende loopduur van de veeg en het wegsturen van jouw aanval (in bevelscherm zichtbaar), dit zal een tot enkele seconden zijn. Je moet nu zorgen dat jouw afgebroken aanval tussen deze twee aanvallen terugkomt</div></td></tr>
</table>Ramothhttps://help.tribalwars.nl/index.php?title=Verdedigingstactieken&diff=1802&oldid=prevRamoth: /* Milliseconden wereld */2011-03-09T14:00:48Z<p><span dir="auto"><span class="autocomment">Milliseconden wereld</span></span></p>
<table style="background-color: #fff; color: #202122;" data-mw="interface">
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<tr class="diff-title" lang="nl">
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">← Oudere versie</td>
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">Versie van 9 mrt 2011 14:00</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l89">Regel 89:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Regel 89:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div> Edel 12:00:00:350</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div> Edel 12:00:00:350</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Het is nu de bedoeling dat jouw troepen om 11:59:59:000 niet in het dorp zijn, maar om 12:00:00:200 wel. Om dit te doen moet jij jouw troepen <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">wegturen </del>om aan te vallen naar een nabij gelegen dorp zodat deze terugkomt in 12:00:00 (miliseconden worden hier niet bij vermeld omdat terugkerende aanvallen <b>altijd</b> op 0 miliseconden terugkeren. Je gaat dus opzoek naar een dorp in de regio dat de helft van de reistijd van de veeg heeft (je moet rekening houden met de terugkeer). Wanneer je deze gevonden hebt stuur de aanval weg op het moment dat de reistijd van de veeg even lang is als de helft van de reistijd van de aanval. Dan zou deze na afloop terug moeten komen na de veeg, maar voor dde edels.</div></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Het is nu de bedoeling dat jouw troepen om 11:59:59:000 niet in het dorp zijn, maar om 12:00:00:200 wel. Om dit te doen moet jij jouw troepen <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">wegsturen </ins>om aan te vallen naar een nabij gelegen dorp zodat deze terugkomt in 12:00:00 (miliseconden worden hier niet bij vermeld omdat terugkerende aanvallen <b>altijd</b> op 0 miliseconden terugkeren. Je gaat dus opzoek naar een dorp in de regio dat de helft van de reistijd van de veeg heeft (je moet rekening houden met de terugkeer). Wanneer je deze gevonden hebt stuur de aanval weg op het moment dat de reistijd van de veeg even lang is als de helft van de reistijd van de aanval. Dan zou deze na afloop terug moeten komen na de veeg, maar voor dde edels.</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Dit kan echter een groot risico zijn of je hebt te weinig tijd (aanvallen lopen nog te kort). Daarvoor kun je ook met afgebroken commando's werken. Stuur je troepen weg uit het dorp als een looptijd onder de 20 minuten heeft en wanneer de looptijd van de veeg op een makkelijk tijdstip zit (bijvoorbeeld 16 minuten precies). Je moet nu het verschil vergelijken tussen de nog resterende loopduur van de veeg en het wegsturen van jouw aanval (in bevelscherm zichtbaar), dit zal een tot enkele seconden zijn. Je moet nu zorgen dat jouw afgebroken aanval tussen deze twee aanvallen terugkomt</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Dit kan echter een groot risico zijn of je hebt te weinig tijd (aanvallen lopen nog te kort). Daarvoor kun je ook met afgebroken commando's werken. Stuur je troepen weg uit het dorp als een looptijd onder de 20 minuten heeft en wanneer de looptijd van de veeg op een makkelijk tijdstip zit (bijvoorbeeld 16 minuten precies). Je moet nu het verschil vergelijken tussen de nog resterende loopduur van de veeg en het wegsturen van jouw aanval (in bevelscherm zichtbaar), dit zal een tot enkele seconden zijn. Je moet nu zorgen dat jouw afgebroken aanval tussen deze twee aanvallen terugkomt</div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l96">Regel 96:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Regel 96:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Dit betekend dat deze maximaal een seconde na de veeg mag aankomen. De looptijd was nog 16 minuten, dus na 8 minuten (+/- een paar seconden die je moet berekenen) moet jij je aanval afbreken, zodat hij precies na de veeg en voor de edels terugkomt. Let erop dat een afgebroken aanval <b>niet</b> precies op 0 miliseconden terugkomt. </div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Dit betekend dat deze maximaal een seconde na de veeg mag aankomen. De looptijd was nog 16 minuten, dus na 8 minuten (+/- een paar seconden die je moet berekenen) moet jij je aanval afbreken, zodat hij precies na de veeg en voor de edels terugkomt. Let erop dat een afgebroken aanval <b>niet</b> precies op 0 miliseconden terugkomt. </div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Het vergt wat oefening om dit goed te kunnen. </div></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Het vergt wat oefening om dit goed te kunnen.</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>====Seconden wereld====</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>====Seconden wereld====</div></td></tr>
</table>Ramothhttps://help.tribalwars.nl/index.php?title=Verdedigingstactieken&diff=1797&oldid=prevRamoth: /* Verdedigingstactiek: Snipen */2011-03-09T13:29:11Z<p><span dir="auto"><span class="autocomment">Verdedigingstactiek: Snipen</span></span></p>
<table style="background-color: #fff; color: #202122;" data-mw="interface">
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<tr class="diff-title" lang="nl">
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">← Oudere versie</td>
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">Versie van 9 mrt 2011 13:29</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l72">Regel 72:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Regel 72:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Als de veeg en de eerste twee edels in één seconden zitten en de laatste 2 edels in de seconden erna zitten moet je ze timen in de seconden dat de veeg met de eerste twee edels aankomen.<br></div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Als de veeg en de eerste twee edels in één seconden zitten en de laatste 2 edels in de seconden erna zitten moet je ze timen in de seconden dat de veeg met de eerste twee edels aankomen.<br></div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Het blijft hetzelfde principe.<br></div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Het blijft hetzelfde principe.<br></div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;"></ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">===Snipen uit eigen dorp===</ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;"></ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">De bovenstaande methode werkt enkel wanneer je meer dan 1 dorp hebt. Als je maar een dorp hebt werkt het snipen net even wat anders. Je moet nu namelijk met [[eenheden]] die al in het dorp aanwezig tussen de binnenkomende aanvallen komen. </ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;"></ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">Hoe het snipen vanuit eigen dorp werkt is afhankelijk van de instellingen van de wereld, opnieuw gebaseerd op miliseconden wereld of hele seconden wereld</ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;"></ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">====Milliseconden wereld====</ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;"></ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">We gaan uit van de volgende situatie. </ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;"></ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;"> Veeg 11:59:59:000</ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;"> Edel 12:00:00:200</ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;"> Edel 12:00:00:250</ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;"> Edel 12:00:00:300</ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;"> Edel 12:00:00:350</ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;"></ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">Het is nu de bedoeling dat jouw troepen om 11:59:59:000 niet in het dorp zijn, maar om 12:00:00:200 wel. Om dit te doen moet jij jouw troepen wegturen om aan te vallen naar een nabij gelegen dorp zodat deze terugkomt in 12:00:00 (miliseconden worden hier niet bij vermeld omdat terugkerende aanvallen <b>altijd</b> op 0 miliseconden terugkeren. Je gaat dus opzoek naar een dorp in de regio dat de helft van de reistijd van de veeg heeft (je moet rekening houden met de terugkeer). Wanneer je deze gevonden hebt stuur de aanval weg op het moment dat de reistijd van de veeg even lang is als de helft van de reistijd van de aanval. Dan zou deze na afloop terug moeten komen na de veeg, maar voor dde edels.</ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;"></ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">Dit kan echter een groot risico zijn of je hebt te weinig tijd (aanvallen lopen nog te kort). Daarvoor kun je ook met afgebroken commando's werken. Stuur je troepen weg uit het dorp als een looptijd onder de 20 minuten heeft en wanneer de looptijd van de veeg op een makkelijk tijdstip zit (bijvoorbeeld 16 minuten precies). Je moet nu het verschil vergelijken tussen de nog resterende loopduur van de veeg en het wegsturen van jouw aanval (in bevelscherm zichtbaar), dit zal een tot enkele seconden zijn. Je moet nu zorgen dat jouw afgebroken aanval tussen deze twee aanvallen terugkomt</ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;"> Veeg 11:59:59:000</ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;"> Edel 12:00:00:200</ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">Dit betekend dat deze maximaal een seconde na de veeg mag aankomen. De looptijd was nog 16 minuten, dus na 8 minuten (+/- een paar seconden die je moet berekenen) moet jij je aanval afbreken, zodat hij precies na de veeg en voor de edels terugkomt. Let erop dat een afgebroken aanval <b>niet</b> precies op 0 miliseconden terugkomt. </ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;"></ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">Het vergt wat oefening om dit goed te kunnen. </ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;"></ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">====Seconden wereld====</ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;"></ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">Dit werkt eigenlijk hetzelfde als hierboven, met een uitzondering, wannneer de veeg en edels in dezelfde seconden aankomen is het <b>niet</b> mogelijk te snipen. Jouw terugkerende aanval / afgebroken commando komt als laatste aan en kan niet tussen de veeg en edel komen. Is er een verschil van een (of meer) seconden tussen de veeg dan moet jij proberen <b>in</b> dezelfde seconden als de <b>veeg</b> aan te komen.</ins></div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==Backtime ontwijken==</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==Backtime ontwijken==</div></td></tr>
</table>Ramothhttps://help.tribalwars.nl/index.php?title=Verdedigingstactieken&diff=1783&oldid=prevRamoth: /* Verdedigingshulpmiddel: Taggen */2011-03-05T09:16:04Z<p><span dir="auto"><span class="autocomment">Verdedigingshulpmiddel: Taggen</span></span></p>
<table style="background-color: #fff; color: #202122;" data-mw="interface">
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<tr class="diff-title" lang="nl">
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">← Oudere versie</td>
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">Versie van 5 mrt 2011 09:16</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l8">Regel 8:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Regel 8:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><br></div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><br></div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><blockquote><b>Taggen met PA</b><br></div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><blockquote><b>Taggen met PA</b><br></div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Taggen met behulp van PA is het makkelijkst, omdat sinds enkele maanden dit in TW is ingebouwd. Hoe moet je dit doen? Ga om te beginnen naar het overzichtsscherm <i>Aankomend</i>. (Of klik op het aantal aanvallen dat binnenkomt om er meteen te komen). Vervolgens klik je bij een aanval op <i>Aanval</i> in de kolom <i>Bevel</i>. Je bent nu in het bevelscherm, waarin je alle informatie van de aanval kan zien. Onderaan zie je >>Looptijden Aantonen. <br></div></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Taggen met behulp van PA is het makkelijkst, omdat sinds enkele maanden dit in TW is ingebouwd. Hoe moet je dit doen? Ga om te beginnen naar het overzichtsscherm <i>Aankomend</i>. (Of klik op het aantal aanvallen dat binnenkomt om er meteen te komen). Vervolgens klik je bij een aanval op <i>Aanval</i> in de kolom <i>Bevel</i>. Je bent nu in het bevelscherm, waarin je alle informatie van de aanval kan zien. Onderaan zie je <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;"><i></ins>>>Looptijden Aantonen<ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;"></i></ins>. <br></div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><br></div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><br></div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Als je hierop drukt opent er een lijst met de looptijden van elke eenheid tot jouw dorp. Nu moet je de tijden gaan vergelijken. Welke tijd komt het dichtste overeen? Als je die gevonden hebt klik je rechts van de eenheid op [Bestand:Rename.png. Er verschijnt dan een naam om de aanval te geven. Druk vervolgens <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">ook </del>en je ziet dat in het bevel nu staat welke eenheid er als traagste in de aanval zit. Je hebt de aanval nu getagged.<br></div></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Als je hierop drukt opent er een lijst met de looptijden van elke eenheid tot jouw dorp. Nu moet je de tijden gaan vergelijken. Welke tijd komt het dichtste overeen? Als je die gevonden hebt klik je rechts van de eenheid op <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">[</ins>[Bestand:Rename.png<ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">]]</ins>. Er verschijnt dan een naam om de aanval te geven. Druk vervolgens <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">op ok </ins>en je ziet dat in het bevel nu staat welke eenheid er als traagste in de aanval zit. Je hebt de aanval nu getagged.<br></div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><br></div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><br></div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><b>Taggen zonder PA</b><br></div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><b>Taggen zonder PA</b><br></div></td></tr>
</table>Ramothhttps://help.tribalwars.nl/index.php?title=Verdedigingstactieken&diff=1780&oldid=prevRamoth: /* Verdedigingstactiek: Snipen */2011-02-27T15:07:16Z<p><span dir="auto"><span class="autocomment">Verdedigingstactiek: Snipen</span></span></p>
<table style="background-color: #fff; color: #202122;" data-mw="interface">
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<tr class="diff-title" lang="nl">
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">← Oudere versie</td>
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">Versie van 27 feb 2011 15:07</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l50">Regel 50:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Regel 50:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Edel 12:00:00:350<br></div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Edel 12:00:00:350<br></div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><br></div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><br></div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Nu ga je proberen om tussen de veeg en de laatste edel zoveel mogelijk troepen in je dorp aan te laten komen. Je gaat kijken hoelang je <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">sloomste </del>eenheid van de troepen die je in het dorp hebt waarmee je wilt ondersteunen erover doen om naar dat dorp toe te komen, dan reken je uit wanneer je ze moet sturen. Laten we voor het gemak zeggen dat de <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">sloomste </del>eenheid er vier uur over doet.<br></div></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Nu ga je proberen om tussen de veeg en de laatste edel zoveel mogelijk troepen in je dorp aan te laten komen. Je gaat kijken hoelang je <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">traagste </ins>eenheid van de troepen die je in het dorp hebt waarmee je wilt ondersteunen erover doen om naar dat dorp toe te komen, dan reken je uit wanneer je ze moet sturen. Laten we voor het gemak zeggen dat de <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">traagste </ins>eenheid er vier uur over doet.<br></div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Dan moet je de soldaten om 8:00:00:000 sturen. Je kunt de hele aanval in een maal sturen of hem verdelen in stukjes en dan net zo timen als een edeltreintje zodat je ze verdeelt tussen zijn edels.<br></div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Dan moet je de soldaten om 8:00:00:000 sturen. Je kunt de hele aanval in een maal sturen of hem verdelen in stukjes en dan net zo timen als een edeltreintje zodat je ze verdeelt tussen zijn edels.<br></div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Om meer kansen van slagen te creëren probeer je het eerst met de <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">sloomste </del>eenheid, dan met de één na <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">sloomste </del>eenheid enzovoort. Zo bouw je kansen op. Als je een ram hebt in een verdedigingsdorp is het ook handig om die te gebruiken om meer kansen te creëren om goed te snipen ondanks dat het geen verdedigingseenheid is.<br></div></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Om meer kansen van slagen te creëren probeer je het eerst met de <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">traagste </ins>eenheid, dan met de één na <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">traagste </ins>eenheid enzovoort. Zo bouw je kansen op. Als je een ram hebt in een verdedigingsdorp is het ook handig om die te gebruiken om meer kansen te creëren om goed te snipen ondanks dat het geen verdedigingseenheid is.<br></div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>===Seconden wereld===</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>===Seconden wereld===</div></td></tr>
</table>Ramoth