Verkenner: verschil tussen versies

Uit Tribalwars Wiki NL
Naar navigatie springen
kGeen bewerkingssamenvatting
Geen bewerkingssamenvatting
 
(2 tussenliggende versies door 2 gebruikers niet weergegeven)
Regel 1: Regel 1:
[[Bestand:Unit_spy_60.png|left]] De '''verkenner''' sluipt het vijandelijke dorp in om informatie te verkrijgen. Als je met deze eenheid [[verkennen|aanvalt]] kunnen ze enkel gedood worden door verdedigende verkenners. In de verdediging kunnen ze wel door elke eenheid gedood worden. In een gevecht zullen verkenners altijd eerst tegen elkaar vechten, voordat de overige eenheden gaan vechten. Voor meer informatie over verkenners, zie [[Aanvallen#Verkennen|verkennen]].
[[Bestand:Unit_spy_60.png|left]] De '''verkenner''' sluipt het vijandelijke dorp in om informatie te verkrijgen. Als je met deze eenheid [[verkennen|aanvalt]] kunnen ze enkel gedood worden door verdedigende verkenners. Let echter op, op sommige werelden zijn er 4 verkenners nodig om geen doden te hebben!
In de verdediging kunnen ze wel door elke eenheid gedood worden. In een gevecht zullen verkenners altijd eerst tegen elkaar vechten, voordat de overige eenheden gaan vechten. Voor meer informatie over verkenners (en de '''benodigde hoeveelheden'''), zie [[Aanvallen#Verkennen|verkennen]].


{|cellpadding="2" cellspacing="0" border="1" style="text-align:center;"
{|cellpadding="2" cellspacing="0" border="1" style="text-align:center;"
Regel 55: Regel 56:
|}
|}
<br>
<br>
[[Categorie:Index]]

Huidige versie van 22 jan 2016 om 16:51

Unit spy 60.png

De verkenner sluipt het vijandelijke dorp in om informatie te verkrijgen. Als je met deze eenheid aanvalt kunnen ze enkel gedood worden door verdedigende verkenners. Let echter op, op sommige werelden zijn er 4 verkenners nodig om geen doden te hebben!

In de verdediging kunnen ze wel door elke eenheid gedood worden. In een gevecht zullen verkenners altijd eerst tegen elkaar vechten, voordat de overige eenheden gaan vechten. Voor meer informatie over verkenners (en de benodigde hoeveelheden), zie verkennen.

Kosten Bevolking Snelheid Buit dragen
Hout small.png 50 Leem small.png 50 Ijzer small.png 20 Boer small.png 2 9 minuten 0

Ontwikkeling

Voorwaarden om deze eenheid te ontwikkelen
Stal (Level 1)


Tech-Level Ontwikkelingskosten Barracks small.png Def.png Def cav.png Def archer.png
1 Hout small.png 560 Leem small.png 480 Ijzer small.png 480 0 2 1 2
2 Hout small.png 2.240 Leem small.png 1.920 Ijzer small.png 1.920 0 3 1 2
3 Hout small.png 8.960 Leem small.png 7.680 Ijzer small.png 7.680 0 3 1 3