Wereld Instellingen: verschil tussen versies

Uit Tribalwars Wiki NL
Naar navigatie springen
kGeen bewerkingssamenvatting
k (Robot: categorie Index toegevoegd)
 
(118 tussenliggende versies door 7 gebruikers niet weergegeven)
Regel 1: Regel 1:
==Uitleg==
{{Werelden}}
{{:Werelden}}


kadgfjaksdljgfa;skdlgjad;lgjasdg;klasdjg;lasdjga
[[Categorie:Index]]
 
 
<div class="TwoColumns">
 
<div class="ColumnLeft">
<h1>Wereld 1</h1>
===Instellingen===
<b>Snelheid algemeen</b>: 1<br>
<b>Eenhedensnelheid</b>: 1<br>
<b>Gebouwen afbreken</b>: Actief<br>
<b>Moraal</b>: Actief (niet tijdsgebonden)<br>
<b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief<br>
<b>Basisverdediging</b>: 20<br>
<b>Miniumtroepenregel</b>: Inactief<br>
<b>Smederijsysteem</b>: 3-level-systeem<br>
<b>Kerk</b>: Inactief<br>
<b>Groeiende barbarendorpen</b>: Inactief<br>
<b>Bonusdorpen</b>: Inactief<br>
<b>Annuleertijd voor aanvallen</b>: 10 minuten<br>
<b>Annuleertijd voor transport</b>: 5 minuten<br>
<b>Nachtbonus</b>: Actief van 0.00 tot 7.00 uur<br>
<b>Beginnersbescherming</b>: 5 dagen<br>
<b>Maximale verhouding aanvaller : verdediging</b>: Inactief<br>
 
===Eenheden===
<b>Boogschutter</b>: Inactief<br>
<b>Verkensysteem</b>: Indien ontwikkeld kan de verkenner troepen zien, gebouwen, grondstoffen en troepen gestationeerd in andere dorpen<br>
<b>Ridder</b>: Inactief<br>
 
===Edelman===
<b>Stijgende edelman prijzen</b>: Actief, prijzen stijgen vanaf de 2de edelman<br>
<b>Goedkoop nabouwen van edelmannen</b>: Actief<br>
<b>Maximale reisafstand edelman</b>: 1000 velden<br>
<b>Toestemmingsdaling per edelaanval</b>: 20-35<br>
<b>Toestemmingsstijging per uur</b>: 1<br>
 
===Configuratie===
<b>Verslagen Tegenstander ranglijst</b>: Actief, afhankelijk van de boerderijruimte<br>
<b>Vakantievervanging</b>: Actief<br>
<b>Beperking voor permanente vakantievervanging</b>: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen<br>
<b>Vrije handel</b>: Zonder beperkingen<br>
<b>Kaartsysteem</b>: 1000x1000 - Continent<br>
<b>Windrichting kiezen</b>: Actief<br>
<b>Startdatum</b>: 29.10.06<br>
<b>Versie</b>: 9060 6.4<br>
</div>
 
<div class="ColumnRight">
<h1>Wereld 2</h1>
===Instellingen===
<b>Snelheid algemeen</b>: 2<br>
<b>Eenhedensnelheid</b>: 1<br>
<b>Gebouwen afbreken</b>: Actief<br>
<b>Moraal</b>: Actief (niet tijdsgebonden)<br>
<b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief<br>
<b>Basisverdediging</b>: 20<br>
<b>Miniumtroepenregel</b>: 5% van de punten van het dorp<br>
<b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br>
<b>Kerk</b>: Inactief<br>
<b>Groeiende barbarendorpen</b>: Inactief<br>
<b>Bonusdorpen</b>: Inactief<br>
<b>Annuleertijd voor aanvallen</b>: 10 minuten<br>
<b>Annuleertijd voor transport</b>: 5 minuten<br>
<b>Nachtbonus</b>: Actief van 1.00 tot 7.00 uur<br>
<b>Beginnersbescherming</b>: 5 dagen<br>
<b>Maximale verhouding aanvaller : verdediging</b>: Inactief<br>
 
===Eenheden===
<b>Boogschutter</b>: Actief<br>
<b>Verkensysteem</b>: Verkenners kunnen troepen, gebouwen en grondstoffen ontdekken<br>
<b>Ridder</b>: Actief<br>
 
===Edelman===
<b>Stijgende edelman prijzen</b>: Goudmunten
<b>Goedkoop nabouwen van edelmannen</b>: Actief<br>
<b>Maximale reisafstand edelman</b>: 70 velden<br>
<b>Toestemmingsdaling per edelaanval</b>: 20-35<br>
<b>Toestemmingsstijging per uur</b>: 2<br>
 
===Configuratie===
<b>Verslagen Tegenstander ranglijst</b>: Actief, afhankelijk van de boerderijruimte<br>
<b>Vakantievervanging</b>: Actief<br>
<b>Beperking voor permanente vakantievervanging</b>: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen<br>
<b>Vrije handel</b>: Zonder beperkingen<br>
<b>Kaartsysteem</b>: 1000x1000 - Continent<br>
<b>Windrichting kiezen</b>: Actief<br>
<b>Startdatum</b>: 22.02.07<br>
<b>Versie</b>: 9060 6.4<br>
</div>
 
</div>

Huidige versie van 17 feb 2013 om 20:07