Wereld Instellingen: verschil tussen versies

Uit Tribalwars Wiki NL
Naar navigatie springen
kGeen bewerkingssamenvatting
kGeen bewerkingssamenvatting
Regel 89: Regel 89:
<b>Windrichting kiezen</b>: Actief<br>
<b>Windrichting kiezen</b>: Actief<br>
<b>Startdatum</b>: 22.02.07<br>
<b>Startdatum</b>: 22.02.07<br>
<b>Versie</b>: 9060 6.4<br>
</div>
</div>
<div class="TwoColumns">
<div class="ColumnLeft">
<h1>Wereld 3</h1>
===Instellingen===
<b>Snelheid algemeen</b>: 1<br>
<b>Eenhedensnelheid</b>: 1<br>
<b>Gebouwen afbreken</b>: Actief<br>
<b>Moraal</b>: Actief (niet tijdsgebonden)<br>
<b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief<br>
<b>Basisverdediging</b>: 20<br>
<b>Miniumtroepenregel</b>: 5% van de punten van het dorp<br>
<b>Smederijsysteem</b>: 3-level-systeem<br>
<b>Kerk</b>: Inactief<br>
<b>Groeiende barbarendorpen</b>: Inactief<br>
<b>Bonusdorpen</b>: Inactief<br>
<b>Annuleertijd voor aanvallen</b>: 15 minuten<br>
<b>Annuleertijd voor transport</b>: 5 minuten<br>
<b>Nachtbonus</b>: Actief van 1.00 tot 7.00 uur<br>
<b>Beginnersbescherming</b>: 5 dagen<br>
<b>Maximale verhouding aanvaller : verdediging</b>: Inactief<br>
===Eenheden===
<b>Boogschutter</b>: Actief<br>
<b>Verkensysteem</b>: Indien ontwikkeld kan de verkenner troepen zien, gebouwen, grondstoffen en troepen gestationeerd in andere dorpen<br>
<b>Ridder</b>: Actief<br>
===Edelman===
<b>Stijgende edelman prijzen</b>: Goudmunten<br>
<b>Goedkoop nabouwen van edelmannen</b>: Actief<br>
<b>Maximale reisafstand edelman</b>: 100 velden<br>
<b>Toestemmingsdaling per edelaanval</b>: 20-35<br>
<b>Toestemmingsstijging per uur</b>: 1<br>
===Configuratie===
<b>Verslagen Tegenstander ranglijst</b>: Actief, afhankelijk van de boerderijruimte<br>
<b>Vakantievervanging</b>: Actief<br>
<b>Beperking voor permanente vakantievervanging</b>: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen<br>
<b>Vrije handel</b>: Zonder beperkingen<br>
<b>Kaartsysteem</b>: 1000x1000 - Continent<br>
<b>Windrichting kiezen</b>: Actief<br>
<b>Startdatum</b>: 02.05.07<br>
<b>Versie</b>: 9060 6.4<br>
</div>
<div class="ColumnRight">
<h1>Wereld 4</h1>
===Instellingen===
<b>Snelheid algemeen</b>: 1.5<br>
<b>Eenhedensnelheid</b>: 0.666666<br>
<b>Gebouwen afbreken</b>: Actief<br>
<b>Moraal</b>: Actief (niet tijdsgebonden)<br>
<b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief<br>
<b>Basisverdediging</b>: 20<br>
<b>Miniumtroepenregel</b>: 5% van de punten van het dorp<br>
<b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br>
<b>Kerk</b>: Inactief<br>
<b>Groeiende barbarendorpen</b>: Inactief<br>
<b>Bonusdorpen</b>: Inactief<br>
<b>Annuleertijd voor aanvallen</b>: 10 minuten<br>
<b>Annuleertijd voor transport</b>: 5 minuten<br>
<b>Nachtbonus</b>: Actief van 1.00 tot 7.00 uur<br>
<b>Beginnersbescherming</b>: 5 dagen<br>
<b>Maximale verhouding aanvaller : verdediging</b>: Inactief<br>
===Eenheden===
<b>Boogschutter</b>: Actief<br>
<b>Verkensysteem</b>: Verkenners kunnen troepen, gebouwen en grondstoffen ontdekken<br>
<b>Ridder</b>: Actief<br>
===Edelman===
<b>Stijgende edelman prijzen</b>: Goudmunten
<b>Goedkoop nabouwen van edelmannen</b>: Actief<br>
<b>Maximale reisafstand edelman</b>: 77 velden<br>
<b>Toestemmingsdaling per edelaanval</b>: 20-35<br>
<b>Toestemmingsstijging per uur</b>: 1.5<br>
===Configuratie===
<b>Verslagen Tegenstander ranglijst</b>: Actief, afhankelijk van de boerderijruimte<br>
<b>Vakantievervanging</b>: Actief<br>
<b>Beperking voor permanente vakantievervanging</b>: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen<br>
<b>Vrije handel</b>: Zonder beperkingen<br>
<b>Kaartsysteem</b>: 1000x1000 - Continent<br>
<b>Windrichting kiezen</b>: Actief<br>
<b>Startdatum</b>: 16.07.07<br>
<b>Versie</b>: 9060 6.4<br>
</div>
</div>
<div class="TwoColumns">
<div class="ColumnLeft">
<h1>Wereld 5</h1>
===Instellingen===
<b>Snelheid algemeen</b>: 1.5<br>
<b>Eenhedensnelheid</b>: 0.666666<br>
<b>Gebouwen afbreken</b>: Actief<br>
<b>Moraal</b>: Actief (niet tijdsgebonden)<br>
<b>Boerderijlimietregel</b>: Actief (1200 plaatsen per level)<br>
<b>Basisverdediging</b>: 20<br>
<b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br>
<b>Smederijsysteem</b>: 3-level-systeem<br>
<b>Kerk</b>: Inactief<br>
<b>Groeiende barbarendorpen</b>: Inactief<br>
<b>Bonusdorpen</b>: Inactief<br>
<b>Annuleertijd voor aanvallen</b>: 10 minuten<br>
<b>Annuleertijd voor transport</b>: 5 minuten<br>
<b>Nachtbonus</b>: Actief van 1.00 tot 7.00 uur<br>
<b>Beginnersbescherming</b>: 5 dagen<br>
<b>Maximale verhouding aanvaller : verdediging</b>: Inactief<br>
===Eenheden===
<b>Boogschutter</b>: Inactief<br>
<b>Verkensysteem</b>: Indien ontwikkeld kan de verkenner troepen zien, gebouwen, grondstoffen en troepen gestationeerd in andere dorpen<br>
<b>Ridder</b>: Inactief<br>
===Edelman===
<b>Stijgende edelman prijzen</b>: Actief, prijzen stijgen vanaf de 2de edelman<br>
<b>Goedkoop nabouwen van edelmannen</b>: Inactief<br>
<b>Maximale reisafstand edelman</b>: 42 velden<br>
<b>Toestemmingsdaling per edelaanval</b>: 20-35<br>
<b>Toestemmingsstijging per uur</b>: 1.5<br>
===Configuratie===
<b>Verslagen Tegenstander ranglijst</b>: Actief, afhankelijk van de boerderijruimte<br>
<b>Vakantievervanging</b>: Actief<br>
<b>Beperking voor permanente vakantievervanging</b>: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen<br>
<b>Vrije handel</b>: Zonder beperkingen<br>
<b>Kaartsysteem</b>: 1000x1000 - Continent<br>
<b>Windrichting kiezen</b>: Actief<br>
<b>Startdatum</b>: 16.10.07<br>
<b>Versie</b>: 9060 6.4<br>
</div>
<div class="ColumnRight">
<h1>Wereld 6</h1>
===Instellingen===
<b>Snelheid algemeen</b>: 1.5<br>
<b>Eenhedensnelheid</b>: 0.666666<br>
<b>Gebouwen afbreken</b>: Actief<br>
<b>Moraal</b>: Actief (niet tijdsgebonden)<br>
<b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief<br>
<b>Basisverdediging</b>: 20<br>
<b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br>
<b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br>
<b>Kerk</b>: Inactief<br>
<b>Groeiende barbarendorpen</b>: Actief (maximaal 3000 punten)<br>
<b>Bonusdorpen</b>: Normale bonusdorpen<br>
<b>Annuleertijd voor aanvallen</b>: 10 minuten<br>
<b>Annuleertijd voor transport</b>: 5 minuten<br>
<b>Nachtbonus</b>: Actief van 1.00 tot 7.00 uur<br>
<b>Beginnersbescherming</b>: 5 dagen<br>
<b>Maximale verhouding aanvaller : verdediging</b>: Inactief<br>
===Eenheden===
<b>Boogschutter</b>: Actief<br>
<b>Verkensysteem</b>: Verkenners kunnen troepen, gebouwen en grondstoffen ontdekken<br>
<b>Ridder</b>: Actief, kan items vinden.<br>
===Edelman===
<b>Stijgende edelman prijzen</b>: Goudmunten
<b>Goedkoop nabouwen van edelmannen</b>: Actief<br>
<b>Maximale reisafstand edelman</b>: 77 velden<br>
<b>Toestemmingsdaling per edelaanval</b>: 20-35<br>
<b>Toestemmingsstijging per uur</b>: 1.5<br>
===Configuratie===
<b>Verslagen Tegenstander ranglijst</b>: Actief, afhankelijk van de boerderijruimte<br>
<b>Vakantievervanging</b>: Actief<br>
<b>Beperking voor permanente vakantievervanging</b>: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen<br>
<b>Vrije handel</b>: Zonder beperkingen<br>
<b>Kaartsysteem</b>: 1000x1000 - Continent<br>
<b>Windrichting kiezen</b>: Actief<br>
<b>Startdatum</b>: 04.01.08<br>
<b>Versie</b>: 9060 6.4<br>
<b>Versie</b>: 9060 6.4<br>
</div>
</div>


</div>
</div>

Versie van 11 jan 2011 15:30

Uitleg

kadgfjaksdljgfa;skdlgjad;lgjasdg;klasdjg;lasdjga


Wereld 1

Instellingen

Snelheid algemeen: 1
Eenhedensnelheid: 1
Gebouwen afbreken: Actief
Moraal: Actief (niet tijdsgebonden)
Boerderijlimietregel: Inactief
Basisverdediging: 20
Miniumtroepenregel: Inactief
Smederijsysteem: 3-level-systeem
Kerk: Inactief
Groeiende barbarendorpen: Inactief
Bonusdorpen: Inactief
Annuleertijd voor aanvallen: 10 minuten
Annuleertijd voor transport: 5 minuten
Nachtbonus: Actief van 0.00 tot 7.00 uur
Beginnersbescherming: 5 dagen
Maximale verhouding aanvaller : verdediging: Inactief

Eenheden

Boogschutter: Inactief
Verkensysteem: Indien ontwikkeld kan de verkenner troepen zien, gebouwen, grondstoffen en troepen gestationeerd in andere dorpen
Ridder: Inactief

Edelman

Stijgende edelman prijzen: Actief, prijzen stijgen vanaf de 2de edelman
Goedkoop nabouwen van edelmannen: Actief
Maximale reisafstand edelman: 1000 velden
Toestemmingsdaling per edelaanval: 20-35
Toestemmingsstijging per uur: 1

Configuratie

Verslagen Tegenstander ranglijst: Actief, afhankelijk van de boerderijruimte
Vakantievervanging: Actief
Beperking voor permanente vakantievervanging: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen
Vrije handel: Zonder beperkingen
Kaartsysteem: 1000x1000 - Continent
Windrichting kiezen: Actief
Startdatum: 29.10.06
Versie: 9060 6.4

Wereld 2

Instellingen

Snelheid algemeen: 2
Eenhedensnelheid: 1
Gebouwen afbreken: Actief
Moraal: Actief (niet tijdsgebonden)
Boerderijlimietregel: Inactief
Basisverdediging: 20
Miniumtroepenregel: 5% van de punten van het dorp
Smederijsysteem: Simpel ontwikkelingssysteem
Kerk: Inactief
Groeiende barbarendorpen: Inactief
Bonusdorpen: Inactief
Annuleertijd voor aanvallen: 10 minuten
Annuleertijd voor transport: 5 minuten
Nachtbonus: Actief van 1.00 tot 7.00 uur
Beginnersbescherming: 5 dagen
Maximale verhouding aanvaller : verdediging: Inactief

Eenheden

Boogschutter: Actief
Verkensysteem: Verkenners kunnen troepen, gebouwen en grondstoffen ontdekken
Ridder: Actief

Edelman

Stijgende edelman prijzen: Goudmunten Goedkoop nabouwen van edelmannen: Actief
Maximale reisafstand edelman: 70 velden
Toestemmingsdaling per edelaanval: 20-35
Toestemmingsstijging per uur: 2

Configuratie

Verslagen Tegenstander ranglijst: Actief, afhankelijk van de boerderijruimte
Vakantievervanging: Actief
Beperking voor permanente vakantievervanging: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen
Vrije handel: Zonder beperkingen
Kaartsysteem: 1000x1000 - Continent
Windrichting kiezen: Actief
Startdatum: 22.02.07
Versie: 9060 6.4

Wereld 3

Instellingen

Snelheid algemeen: 1
Eenhedensnelheid: 1
Gebouwen afbreken: Actief
Moraal: Actief (niet tijdsgebonden)
Boerderijlimietregel: Inactief
Basisverdediging: 20
Miniumtroepenregel: 5% van de punten van het dorp
Smederijsysteem: 3-level-systeem
Kerk: Inactief
Groeiende barbarendorpen: Inactief
Bonusdorpen: Inactief
Annuleertijd voor aanvallen: 15 minuten
Annuleertijd voor transport: 5 minuten
Nachtbonus: Actief van 1.00 tot 7.00 uur
Beginnersbescherming: 5 dagen
Maximale verhouding aanvaller : verdediging: Inactief

Eenheden

Boogschutter: Actief
Verkensysteem: Indien ontwikkeld kan de verkenner troepen zien, gebouwen, grondstoffen en troepen gestationeerd in andere dorpen
Ridder: Actief

Edelman

Stijgende edelman prijzen: Goudmunten
Goedkoop nabouwen van edelmannen: Actief
Maximale reisafstand edelman: 100 velden
Toestemmingsdaling per edelaanval: 20-35
Toestemmingsstijging per uur: 1

Configuratie

Verslagen Tegenstander ranglijst: Actief, afhankelijk van de boerderijruimte
Vakantievervanging: Actief
Beperking voor permanente vakantievervanging: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen
Vrije handel: Zonder beperkingen
Kaartsysteem: 1000x1000 - Continent
Windrichting kiezen: Actief
Startdatum: 02.05.07
Versie: 9060 6.4

Wereld 4

Instellingen

Snelheid algemeen: 1.5
Eenhedensnelheid: 0.666666
Gebouwen afbreken: Actief
Moraal: Actief (niet tijdsgebonden)
Boerderijlimietregel: Inactief
Basisverdediging: 20
Miniumtroepenregel: 5% van de punten van het dorp
Smederijsysteem: Simpel ontwikkelingssysteem
Kerk: Inactief
Groeiende barbarendorpen: Inactief
Bonusdorpen: Inactief
Annuleertijd voor aanvallen: 10 minuten
Annuleertijd voor transport: 5 minuten
Nachtbonus: Actief van 1.00 tot 7.00 uur
Beginnersbescherming: 5 dagen
Maximale verhouding aanvaller : verdediging: Inactief

Eenheden

Boogschutter: Actief
Verkensysteem: Verkenners kunnen troepen, gebouwen en grondstoffen ontdekken
Ridder: Actief

Edelman

Stijgende edelman prijzen: Goudmunten Goedkoop nabouwen van edelmannen: Actief
Maximale reisafstand edelman: 77 velden
Toestemmingsdaling per edelaanval: 20-35
Toestemmingsstijging per uur: 1.5

Configuratie

Verslagen Tegenstander ranglijst: Actief, afhankelijk van de boerderijruimte
Vakantievervanging: Actief
Beperking voor permanente vakantievervanging: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen
Vrije handel: Zonder beperkingen
Kaartsysteem: 1000x1000 - Continent
Windrichting kiezen: Actief
Startdatum: 16.07.07
Versie: 9060 6.4

Wereld 5

Instellingen

Snelheid algemeen: 1.5
Eenhedensnelheid: 0.666666
Gebouwen afbreken: Actief
Moraal: Actief (niet tijdsgebonden)
Boerderijlimietregel: Actief (1200 plaatsen per level)
Basisverdediging: 20
Miniumtroepenregel: 2% van de punten van het dorp
Smederijsysteem: 3-level-systeem
Kerk: Inactief
Groeiende barbarendorpen: Inactief
Bonusdorpen: Inactief
Annuleertijd voor aanvallen: 10 minuten
Annuleertijd voor transport: 5 minuten
Nachtbonus: Actief van 1.00 tot 7.00 uur
Beginnersbescherming: 5 dagen
Maximale verhouding aanvaller : verdediging: Inactief

Eenheden

Boogschutter: Inactief
Verkensysteem: Indien ontwikkeld kan de verkenner troepen zien, gebouwen, grondstoffen en troepen gestationeerd in andere dorpen
Ridder: Inactief

Edelman

Stijgende edelman prijzen: Actief, prijzen stijgen vanaf de 2de edelman
Goedkoop nabouwen van edelmannen: Inactief
Maximale reisafstand edelman: 42 velden
Toestemmingsdaling per edelaanval: 20-35
Toestemmingsstijging per uur: 1.5

Configuratie

Verslagen Tegenstander ranglijst: Actief, afhankelijk van de boerderijruimte
Vakantievervanging: Actief
Beperking voor permanente vakantievervanging: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen
Vrije handel: Zonder beperkingen
Kaartsysteem: 1000x1000 - Continent
Windrichting kiezen: Actief
Startdatum: 16.10.07
Versie: 9060 6.4

Wereld 6

Instellingen

Snelheid algemeen: 1.5
Eenhedensnelheid: 0.666666
Gebouwen afbreken: Actief
Moraal: Actief (niet tijdsgebonden)
Boerderijlimietregel: Inactief
Basisverdediging: 20
Miniumtroepenregel: 2% van de punten van het dorp
Smederijsysteem: Simpel ontwikkelingssysteem
Kerk: Inactief
Groeiende barbarendorpen: Actief (maximaal 3000 punten)
Bonusdorpen: Normale bonusdorpen
Annuleertijd voor aanvallen: 10 minuten
Annuleertijd voor transport: 5 minuten
Nachtbonus: Actief van 1.00 tot 7.00 uur
Beginnersbescherming: 5 dagen
Maximale verhouding aanvaller : verdediging: Inactief

Eenheden

Boogschutter: Actief
Verkensysteem: Verkenners kunnen troepen, gebouwen en grondstoffen ontdekken
Ridder: Actief, kan items vinden.

Edelman

Stijgende edelman prijzen: Goudmunten Goedkoop nabouwen van edelmannen: Actief
Maximale reisafstand edelman: 77 velden
Toestemmingsdaling per edelaanval: 20-35
Toestemmingsstijging per uur: 1.5

Configuratie

Verslagen Tegenstander ranglijst: Actief, afhankelijk van de boerderijruimte
Vakantievervanging: Actief
Beperking voor permanente vakantievervanging: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen
Vrije handel: Zonder beperkingen
Kaartsysteem: 1000x1000 - Continent
Windrichting kiezen: Actief
Startdatum: 04.01.08
Versie: 9060 6.4