Edelman: verschil tussen versies
Naar navigatie springen
kGeen bewerkingssamenvatting |
k (Robot: categorie Index toegevoegd) |
||
(Een tussenliggende versie door een andere gebruiker niet weergegeven) | |||
Regel 1: | Regel 1: | ||
[[Bestand:Unit_snob_60.png|left]] | [[Bestand:Unit_snob_60.png|left]] | ||
De '''edelman''' kan door aan te vallen de [[toestemming]] van het dorp van de tegenstander verminderen. Door de toestemming onder 0 te brengen kan het dorp worden [[Dorpen_Veroveren|veroverd]]. De kosten voor een edelman stijgen bij elk veroverd dorp en bij elke aanwezige edelman of elke edelman in opleiding. | De '''edelman''' kan door aan te vallen de [[toestemming]] van het dorp van de tegenstander verminderen. Door de toestemming onder 0 te brengen kan het dorp worden [[Dorpen_Veroveren|veroverd]]. De kosten voor een edelman stijgen bij elk veroverd dorp en bij elke aanwezige edelman of elke edelman in opleiding. | ||
Regel 15: | Regel 14: | ||
|0 | |0 | ||
|} | |} | ||
===Ontwikkeling=== | |||
{|cellpadding="2" cellspacing="0" border="1" | {|cellpadding="2" cellspacing="0" border="1" | ||
Regel 43: | Regel 41: | ||
|100 | |100 | ||
|} | |} | ||
Voor meer informatie over de bouw van edelmannen, zie [[Edelman Bouwen]]. | |||
[[Categorie:Index]] |
Huidige versie van 17 feb 2013 om 19:54
De edelman kan door aan te vallen de toestemming van het dorp van de tegenstander verminderen. Door de toestemming onder 0 te brengen kan het dorp worden veroverd. De kosten voor een edelman stijgen bij elk veroverd dorp en bij elke aanwezige edelman of elke edelman in opleiding.
Kosten | Bevolking | Snelheid | Buit dragen |
---|---|---|---|
40.000 50.000 50.000 | 100 | 35 minuten | 0 |
Ontwikkeling
Voorwaarden om deze eenheid te ontwikkelen |
---|
Adelshoeve (Level 1) Hoofdgebouw (Level 20) Smederij (Level 20) Marktplaats (Level 10) |
Tech-Level | Ontwikkelingskosten | ||||
---|---|---|---|---|---|
1 | 30 | 100 | 50 | 100 |
Voor meer informatie over de bouw van edelmannen, zie Edelman Bouwen.