Edelman: verschil tussen versies
Naar navigatie springen
(Verwijst door naar Eenheden#Edelman) |
k (Robot: categorie Index toegevoegd) |
||
(2 tussenliggende versies door een andere gebruiker niet weergegeven) | |||
Regel 1: | Regel 1: | ||
# | [[Bestand:Unit_snob_60.png|left]] | ||
De '''edelman''' kan door aan te vallen de [[toestemming]] van het dorp van de tegenstander verminderen. Door de toestemming onder 0 te brengen kan het dorp worden [[Dorpen_Veroveren|veroverd]]. De kosten voor een edelman stijgen bij elk veroverd dorp en bij elke aanwezige edelman of elke edelman in opleiding. | |||
{|cellpadding="2" cellspacing="0" border="1" | |||
|- bgcolor="#dfcca6" | |||
!Kosten | |||
!Bevolking | |||
!Snelheid | |||
!Buit dragen | |||
|-bgcolor="#f8f4e8" | |||
|[[Bestand:Hout_small.png]] 40.000 [[Bestand:Leem_small.png]] 50.000 [[Bestand:Ijzer_small.png]] 50.000 | |||
|[[Bestand:Boer_small.png]] 100 | |||
|35 minuten | |||
|0 | |||
|} | |||
===Ontwikkeling=== | |||
{|cellpadding="2" cellspacing="0" border="1" | |||
|- bgcolor="#dfcca6" | |||
!Voorwaarden om deze eenheid te ontwikkelen | |||
|- bgcolor="#f8f4e8" | |||
|[[Adelshoeve]] (Level 1) [[Hoofdgebouw]] (Level 20) [[Smederij]] (Level 20) [[Marktplaats]] (Level 10) | |||
|} | |||
<br> | |||
{|cellpadding="2" cellspacing="0" border="1" style="text-align:center;" | |||
|- bgcolor="#dfcca6" | |||
!Tech-Level | |||
!Ontwikkelingskosten | |||
![[Bestand:Barracks_small.png]] | |||
![[Bestand:Def.png]] | |||
![[Bestand:Def_cav.png]] | |||
![[Bestand:Def_archer.png]] | |||
|- bgcolor="#f8f4e8" | |||
|1 | |||
|<center>reeds ontwikkeld</center> | |||
|30 | |||
|100 | |||
|50 | |||
|100 | |||
|} | |||
Voor meer informatie over de bouw van edelmannen, zie [[Edelman Bouwen]]. | |||
[[Categorie:Index]] |
Huidige versie van 17 feb 2013 om 19:54
De edelman kan door aan te vallen de toestemming van het dorp van de tegenstander verminderen. Door de toestemming onder 0 te brengen kan het dorp worden veroverd. De kosten voor een edelman stijgen bij elk veroverd dorp en bij elke aanwezige edelman of elke edelman in opleiding.
Kosten | Bevolking | Snelheid | Buit dragen |
---|---|---|---|
40.000 50.000 50.000 | 100 | 35 minuten | 0 |
Ontwikkeling
Voorwaarden om deze eenheid te ontwikkelen |
---|
Adelshoeve (Level 1) Hoofdgebouw (Level 20) Smederij (Level 20) Marktplaats (Level 10) |
Tech-Level | Ontwikkelingskosten | ||||
---|---|---|---|---|---|
1 | 30 | 100 | 50 | 100 |
Voor meer informatie over de bouw van edelmannen, zie Edelman Bouwen.