Zware cavalerie: verschil tussen versies

Uit Tribalwars Wiki NL
Naar navigatie springen
kGeen bewerkingssamenvatting
k (Robot: categorie Index toegevoegd)
 
(Een tussenliggende versie door een andere gebruiker niet weergegeven)
Regel 14: Regel 14:
|50
|50
|}
|}
<br>


 
===Ontwikkeling===
<b>Ontwikkeling</b>


{|cellpadding="2" cellspacing="0" border="1"
{|cellpadding="2" cellspacing="0" border="1"
Regel 58: Regel 56:
|}
|}
<br>
<br>
[[Categorie:Index]]

Huidige versie van 17 feb 2013 om 20:08

Unit heavy 60.png

De zware cavalerie is de elite van je troepen. De meest adellijke ruiters beschikken over krachtige wapens en een sterk pantser. De zware cavalerie is een eenheid die zowel in de aanval als in de verdediging gebruikt kan worden. Meestal kiest men voor in de verdediging en wordt de (vrij dure en lang bouwende) eenheid gebruikt om snel dorpen te ondersteunen.

De zware cavalerie verdedigt het beste tegen de infanterie en boogschutter categorie. In de aanval is de zware cavalerie iets sterker dan de lichte cavalerie, maar ook duurder en meer plek in nemend. Net als de lichte cavalerie is de zware cavalerie in de aanval goed tegen zwaardvechters.

Kosten Bevolking Snelheid Buit dragen
Hout small.png 200 Leem small.png 150 Ijzer small.png 600 Boer small.png 6 11 minuten 50

Ontwikkeling

Voorwaarden om deze eenheid te ontwikkelen
Stal (Level 10) Smederij (Level 15)


Tech-Level Ontwikkelingskosten Barracks small.png Def.png Def cav.png Def archer.png
1 Hout small.png 3.000 Leem small.png 2.400 Ijzer small.png 2.000 150 200 80 180
2 Hout small.png 12.000 Leem small.png 9.600 Ijzer small.png 8.000 188 250 100 225
3 Hout small.png 48.000 Leem small.png 38.400 Ijzer small.png 32.000 210 280 112 252