Ram: verschil tussen versies
Naar navigatie springen
kGeen bewerkingssamenvatting |
k (Robot: categorie Index toegevoegd) |
||
(Een tussenliggende versie door een andere gebruiker niet weergegeven) | |||
Regel 13: | Regel 13: | ||
|0 | |0 | ||
|} | |} | ||
===Ontwikkeling=== | |||
{|cellpadding="2" cellspacing="0" border="1" | {|cellpadding="2" cellspacing="0" border="1" | ||
Regel 56: | Regel 54: | ||
|} | |} | ||
<br> | <br> | ||
[[Categorie:Index]] |
Huidige versie van 17 feb 2013 om 19:58
De ram is een speciale eenheid die gebruikt wordt om de muur van de tegenstander neer te halen, dat onmisbaar is in elke aanval. Voordat een gevecht begint vallen de aanvallende rammen de muur aan, waardoor de verdedigers minder goed beschermd worden, en dus gemakkelijker te doden. Neem daarom altijd rammen mee als je aanvalt. In de verdediging wordt de ram eigenlijk zelden gebruikt.
Kosten | Bevolking | Snelheid | Buit dragen |
---|---|---|---|
300 200 200 | 5 | 30 minuten | 0 |
Ontwikkeling
Voorwaarden om deze eenheid te ontwikkelen |
---|
Werkplaats (Level 1) |
Tech-Level | Ontwikkelingskosten | ||||
---|---|---|---|---|---|
1 | 1.200 1.600 800 | 2 | 20 | 50 | 20 |
2 | 4.800 6.400 3.200 | 3 | 25 | 63 | 25 |
3 | 19.200 25.600 12.800 | 3 | 28 | 70 | 28 |