Ridder: verschil tussen versies

Uit Tribalwars Wiki NL
Naar navigatie springen
kGeen bewerkingssamenvatting
kGeen bewerkingssamenvatting
Regel 37: Regel 37:
|400
|400
|150
|150
|}
<br>
===Edelman===
<small>Voor meer informatie over de edelman als eenheid zie [[Edelman Bouwen]]</small><br>
[[Bestand:Unit_snob_60.png|left]]
De edelman kan door aan te vallen de [[toestemming]] van het dorp van de tegenstander verminderen. Door de toestemming onder 0 te brengen kan het dorp worden [[Dorpen_Veroveren|veroverd]]. De kosten voor een edelman stijgen bij elk veroverd dorp en bij elke aanwezige edelman of elke edelman in opleiding.
{|cellpadding="2" cellspacing="0" border="1"
|- bgcolor="#dfcca6"
!Kosten
!Bevolking
!Snelheid
!Buit dragen
|-bgcolor="#f8f4e8"
|[[Bestand:Hout_small.png]] 40.000 [[Bestand:Leem_small.png]] 50.000 [[Bestand:Ijzer_small.png]] 50.000
|[[Bestand:Boer_small.png]] 100
|35 minuten
|0
|}
|}
<br>
<br>

Versie van 29 dec 2012 18:44

Meer informatie over de Ridder

Knight.png

De edele ridder beschermt je dorp en je bondgenoten tegen vijandelijke aanvallen. Elke speler mag maximaal één ridder in zijn bezit hebben. Bij het standbeeld kan je een ridder benoemen en een naam geven. Als de ridder sterft kan deze onmiddellijk herbenoemd worden.


Kosten Bevolking Snelheid Buit dragen
Hout small.png 20 Leem small.png 20 Ijzer small.png 40 Boer small.png 10 10 minuten 100


Ontwikkeling

Eenheid zonder ontwikkeling beschikbaar.

Tech-Level Ontwikkelingskosten Barracks small.png Def.png Def cav.png Def archer.png
1 reeds ontwikkeld 150 250 400 150