Katapult: verschil tussen versies

Uit Tribalwars Wiki NL
Naar navigatie springen
kGeen bewerkingssamenvatting
k (Robot: categorie Index toegevoegd)
 
Regel 56: Regel 56:
|}
|}
<br>
<br>
[[Categorie:Index]]

Huidige versie van 17 feb 2013 om 19:57

Voorbeeld van kiezen katapult doelwit
Unit catapult 60.png

De katapult is bijzonder geschikt om gebouwen van je tegenstanders te vernietigen. Katapulten zijn eenheden die grotendeels bedoeld zijn om gebouwen van je tegenstander kapot te schieten. Wanneer je bij je aanval katapulten meestuurt, zal je alvorens je je aanval kan wegsturen, moeten ingeven welk gebouw je katapulten moeten beschieten. Elke aanval van katapulten kan maar 1 gebouw beschieten. In de simulator, die je kan terugvinden bij je verzamelplaats, kan je simulaties uitvoeren met je katapulten. Hier maakt het niet uit welk gebouw je aanvalt, enkel het level hiervan is belangrijk. De volgende gebouwen kunnen maximaal tot level 1 worden vernietigd: hoofdgebouw, boerderij en de opslagplaats. De schuilplaats kan niet worden vernietigd door katapulten. Verder is de katapult een handige eenheid om je verdediging mee aan te vullen, aangezien hij redelijk goed is tegen infanterie en boogschutters.

Kosten Bevolking Snelheid Buit dragen
Hout small.png 320 Leem small.png 400 Ijzer small.png 100 Boer small.png 8 30 minuten 0

Ontwikkeling

Voorwaarden om deze eenheid te ontwikkelen
Werkplaats (Level 2) Smederij (Level 12)


Tech-Level Ontwikkelingskosten Barracks small.png Def.png Def cav.png Def archer.png
1 Hout small.png 1.600 Leem small.png 2.000 Ijzer small.png 1.200 100 100 50 100
2 Hout small.png 6.400 Leem small.png 8.000 Ijzer small.png 4.800 125 125 63 125
3 Hout small.png 25.600 Leem small.png 32.000 Ijzer small.png 19.200 140 140 70 140