Verkenner: verschil tussen versies
Naar navigatie springen
Geen bewerkingssamenvatting |
Geen bewerkingssamenvatting |
||
Regel 1: | Regel 1: | ||
[[Bestand:Unit_spy_60.png|left]] De '''verkenner''' sluipt het vijandelijke dorp in om informatie te verkrijgen. Als je met deze eenheid [[verkennen|aanvalt]] kunnen ze enkel gedood worden door verdedigende verkenners. In de verdediging kunnen ze wel door elke eenheid gedood worden. In een gevecht zullen verkenners altijd eerst tegen elkaar vechten, voordat de overige eenheden gaan vechten. Voor meer informatie over verkenners (en de '''benodigde hoeveelheden'''), zie [[Aanvallen#Verkennen|verkennen]]. | [[Bestand:Unit_spy_60.png|left]] De '''verkenner''' sluipt het vijandelijke dorp in om informatie te verkrijgen. Als je met deze eenheid [[verkennen|aanvalt]] kunnen ze enkel gedood worden door verdedigende verkenners. Let echter op, op sommige werelden zijn er 4 verkenners nodig om geen doden te hebben! | ||
In de verdediging kunnen ze wel door elke eenheid gedood worden. In een gevecht zullen verkenners altijd eerst tegen elkaar vechten, voordat de overige eenheden gaan vechten. Voor meer informatie over verkenners (en de '''benodigde hoeveelheden'''), zie [[Aanvallen#Verkennen|verkennen]]. | |||
{|cellpadding="2" cellspacing="0" border="1" style="text-align:center;" | {|cellpadding="2" cellspacing="0" border="1" style="text-align:center;" |
Huidige versie van 22 jan 2016 om 16:51
De verkenner sluipt het vijandelijke dorp in om informatie te verkrijgen. Als je met deze eenheid aanvalt kunnen ze enkel gedood worden door verdedigende verkenners. Let echter op, op sommige werelden zijn er 4 verkenners nodig om geen doden te hebben!
In de verdediging kunnen ze wel door elke eenheid gedood worden. In een gevecht zullen verkenners altijd eerst tegen elkaar vechten, voordat de overige eenheden gaan vechten. Voor meer informatie over verkenners (en de benodigde hoeveelheden), zie verkennen.
Kosten | Bevolking | Snelheid | Buit dragen |
---|---|---|---|
50 50 20 | 2 | 9 minuten | 0 |
Ontwikkeling
Voorwaarden om deze eenheid te ontwikkelen |
---|
Stal (Level 1) |
Tech-Level | Ontwikkelingskosten | ||||
---|---|---|---|---|---|
1 | 560 480 480 | 0 | 2 | 1 | 2 |
2 | 2.240 1.920 1.920 | 0 | 3 | 1 | 2 |
3 | 8.960 7.680 7.680 | 0 | 3 | 1 | 3 |