Wereld Instellingen: verschil tussen versies
kGeen bewerkingssamenvatting |
k (Botmatige correctie 'Milliseconden') |
||
Regel 103: | Regel 103: | ||
<b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief<br> | <b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief<br> | ||
<b>Basisverdediging</b>: 20<br> | <b>Basisverdediging</b>: 20<br> | ||
<b> | <b>Milliseconden</b>: Actief<br> | ||
<b>Miniumtroepenregel</b>: Inactief<br> | <b>Miniumtroepenregel</b>: Inactief<br> | ||
<b>Smederijsysteem</b>: 3-level-systeem<br> | <b>Smederijsysteem</b>: 3-level-systeem<br> | ||
Regel 145: | Regel 145: | ||
<b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief<br> | <b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief<br> | ||
<b>Basisverdediging</b>: 20<br> | <b>Basisverdediging</b>: 20<br> | ||
<b> | <b>Milliseconden</b>: Actief<br> | ||
<b>Miniumtroepenregel</b>: 5% van de punten van het dorp<br> | <b>Miniumtroepenregel</b>: 5% van de punten van het dorp<br> | ||
<b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | <b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | ||
Regel 191: | Regel 191: | ||
<b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief<br> | <b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief<br> | ||
<b>Basisverdediging</b>: 20<br> | <b>Basisverdediging</b>: 20<br> | ||
<b> | <b>Milliseconden</b>: Actief<br> | ||
<b>Miniumtroepenregel</b>: 5% van de punten van het dorp<br> | <b>Miniumtroepenregel</b>: 5% van de punten van het dorp<br> | ||
<b>Smederijsysteem</b>: 3-level-systeem<br> | <b>Smederijsysteem</b>: 3-level-systeem<br> | ||
Regel 233: | Regel 233: | ||
<b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief<br> | <b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief<br> | ||
<b>Basisverdediging</b>: 20<br> | <b>Basisverdediging</b>: 20<br> | ||
<b> | <b>Milliseconden</b>: Inactief<br> | ||
<b>Miniumtroepenregel</b>: 5% van de punten van het dorp<br> | <b>Miniumtroepenregel</b>: 5% van de punten van het dorp<br> | ||
<b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | <b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | ||
Regel 278: | Regel 278: | ||
<b>Boerderijlimietregel</b>: Actief (1200 plaatsen per level)<br> | <b>Boerderijlimietregel</b>: Actief (1200 plaatsen per level)<br> | ||
<b>Basisverdediging</b>: 20<br> | <b>Basisverdediging</b>: 20<br> | ||
<b> | <b>Milliseconden</b>: Inactief<br> | ||
<b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | <b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | ||
<b>Smederijsysteem</b>: 3-level-systeem<br> | <b>Smederijsysteem</b>: 3-level-systeem<br> | ||
Regel 320: | Regel 320: | ||
<b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief<br> | <b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief<br> | ||
<b>Basisverdediging</b>: 20<br> | <b>Basisverdediging</b>: 20<br> | ||
<b> | <b>Milliseconden</b>: Inactief<br> | ||
<b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | <b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | ||
<b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | <b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | ||
Regel 367: | Regel 367: | ||
<b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief <br> | <b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief <br> | ||
<b>Basisverdediging</b>: 20<br> | <b>Basisverdediging</b>: 20<br> | ||
<b> | <b>Milliseconden</b>: Inactief<br> | ||
<b>Miniumtroepenregel</b>: 1% van de punten van het dorp<br> | <b>Miniumtroepenregel</b>: 1% van de punten van het dorp<br> | ||
<b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | <b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | ||
Regel 409: | Regel 409: | ||
<b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief<br> | <b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief<br> | ||
<b>Basisverdediging</b>: 20<br> | <b>Basisverdediging</b>: 20<br> | ||
<b> | <b>Milliseconden</b>: Inactief<br> | ||
<b>Miniumtroepenregel</b>: 1% van de punten van het dorp<br> | <b>Miniumtroepenregel</b>: 1% van de punten van het dorp<br> | ||
<b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | <b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | ||
Regel 454: | Regel 454: | ||
<b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief <br> | <b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief <br> | ||
<b>Basisverdediging</b>: 20<br> | <b>Basisverdediging</b>: 20<br> | ||
<b> | <b>Milliseconden</b>: Inactief<br> | ||
<b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | <b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | ||
<b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | <b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | ||
Regel 497: | Regel 497: | ||
<b>Boerderijlimietregel</b>: Actief (1800 plaatsen per level<br> | <b>Boerderijlimietregel</b>: Actief (1800 plaatsen per level<br> | ||
<b>Basisverdediging</b>: 20<br> | <b>Basisverdediging</b>: 20<br> | ||
<b> | <b>Milliseconden</b>: Inactief<br> | ||
<b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | <b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | ||
<b>Smederijsysteem</b>: 3-level-systeem<br> | <b>Smederijsysteem</b>: 3-level-systeem<br> | ||
Regel 542: | Regel 542: | ||
<b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief <br> | <b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief <br> | ||
<b>Basisverdediging</b>: 20<br> | <b>Basisverdediging</b>: 20<br> | ||
<b> | <b>Milliseconden</b>: Actief<br> | ||
<b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | <b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | ||
<b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | <b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | ||
Regel 584: | Regel 584: | ||
<b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief<br> | <b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief<br> | ||
<b>Basisverdediging</b>: 20<br> | <b>Basisverdediging</b>: 20<br> | ||
<b> | <b>Milliseconden</b>: Actief<br> | ||
<b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | <b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | ||
<b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | <b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | ||
Regel 630: | Regel 630: | ||
<b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief <br> | <b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief <br> | ||
<b>Basisverdediging</b>: 20<br> | <b>Basisverdediging</b>: 20<br> | ||
<b> | <b>Milliseconden</b>: Actief<br> | ||
<b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | <b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | ||
<b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | <b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | ||
Regel 672: | Regel 672: | ||
<b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief<br> | <b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief<br> | ||
<b>Basisverdediging</b>: 20<br> | <b>Basisverdediging</b>: 20<br> | ||
<b> | <b>Milliseconden</b>: Actief<br> | ||
<b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | <b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | ||
<b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | <b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | ||
Regel 718: | Regel 718: | ||
<b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief <br> | <b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief <br> | ||
<b>Basisverdediging</b>: 20<br> | <b>Basisverdediging</b>: 20<br> | ||
<b> | <b>Milliseconden</b>: Actief<br> | ||
<b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | <b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | ||
<b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | <b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | ||
Regel 760: | Regel 760: | ||
<b>Boerderijlimietregel</b>: Actief (2500 plaatsen per level)<br> | <b>Boerderijlimietregel</b>: Actief (2500 plaatsen per level)<br> | ||
<b>Basisverdediging</b>: 20<br> | <b>Basisverdediging</b>: 20<br> | ||
<b> | <b>Milliseconden</b>: Actief<br> | ||
<b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | <b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | ||
<b>Smederijsysteem</b>: 3-level-systeem<br> | <b>Smederijsysteem</b>: 3-level-systeem<br> | ||
Regel 806: | Regel 806: | ||
<b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief <br> | <b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief <br> | ||
<b>Basisverdediging</b>: 20<br> | <b>Basisverdediging</b>: 20<br> | ||
<b> | <b>Milliseconden</b>: Inactief<br> | ||
<b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | <b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | ||
<b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | <b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | ||
Regel 848: | Regel 848: | ||
<b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief<br> | <b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief<br> | ||
<b>Basisverdediging</b>: 20<br> | <b>Basisverdediging</b>: 20<br> | ||
<b> | <b>Milliseconden</b>: Actief<br> | ||
<b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | <b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | ||
<b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | <b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | ||
Regel 895: | Regel 895: | ||
<b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief <br> | <b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief <br> | ||
<b>Basisverdediging</b>: 20<br> | <b>Basisverdediging</b>: 20<br> | ||
<b> | <b>Milliseconden</b>: Actief<br> | ||
<b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | <b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | ||
<b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | <b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | ||
Regel 950: | Regel 950: | ||
<b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief<br> | <b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief<br> | ||
<b>Basisverdediging</b>: 20<br> | <b>Basisverdediging</b>: 20<br> | ||
<b> | <b>Milliseconden</b>: Actief<br> | ||
<b>Miniumtroepenregel</b>: 1% van de punten van het dorp<br> | <b>Miniumtroepenregel</b>: 1% van de punten van het dorp<br> | ||
<b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | <b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | ||
Regel 1.007: | Regel 1.007: | ||
<b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief <br> | <b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief <br> | ||
<b>Basisverdediging</b>: 20<br> | <b>Basisverdediging</b>: 20<br> | ||
<b> | <b>Milliseconden</b>: Actief<br> | ||
<b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | <b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | ||
<b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | <b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | ||
Regel 1.061: | Regel 1.061: | ||
<b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief <br> | <b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief <br> | ||
<b>Basisverdediging</b>: 20<br> | <b>Basisverdediging</b>: 20<br> | ||
<b> | <b>Milliseconden</b>: Actief<br> | ||
<b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | <b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | ||
<b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | <b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | ||
Regel 1.120: | Regel 1.120: | ||
<b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief <br> | <b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief <br> | ||
<b>Basisverdediging</b>: 20<br> | <b>Basisverdediging</b>: 20<br> | ||
<b> | <b>Milliseconden</b>: Actief<br> | ||
<b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | <b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | ||
<b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | <b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | ||
Regel 1.175: | Regel 1.175: | ||
<b>Boerderijlimietregel</b>: Actief (2500 eenheden per boerderijlevel) <br> | <b>Boerderijlimietregel</b>: Actief (2500 eenheden per boerderijlevel) <br> | ||
<b>Basisverdediging</b>: 20<br> | <b>Basisverdediging</b>: 20<br> | ||
<b> | <b>Milliseconden</b>: Actief<br> | ||
<b>Miniumtroepenregel</b>: 1% van de punten van het dorp<br> | <b>Miniumtroepenregel</b>: 1% van de punten van het dorp<br> | ||
<b>Smederijsysteem</b>: 3-level-systeem<br> | <b>Smederijsysteem</b>: 3-level-systeem<br> | ||
Regel 1.233: | Regel 1.233: | ||
<b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief <br> | <b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief <br> | ||
<b>Basisverdediging</b>: 20<br> | <b>Basisverdediging</b>: 20<br> | ||
<b> | <b>Milliseconden</b>: Actief<br> | ||
<b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | <b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | ||
<b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | <b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | ||
Regel 1.288: | Regel 1.288: | ||
<b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief <br> | <b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief <br> | ||
<b>Basisverdediging</b>: 20<br> | <b>Basisverdediging</b>: 20<br> | ||
<b> | <b>Milliseconden</b>: Actief<br> | ||
<b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | <b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | ||
<b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | <b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | ||
Regel 1.347: | Regel 1.347: | ||
<b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief <br> | <b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief <br> | ||
<b>Basisverdediging</b>: 20<br> | <b>Basisverdediging</b>: 20<br> | ||
<b> | <b>Milliseconden</b>: Actief<br> | ||
<b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | <b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | ||
<b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | <b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | ||
Regel 1.401: | Regel 1.401: | ||
<b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief <br> | <b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief <br> | ||
<b>Basisverdediging</b>: 20<br> | <b>Basisverdediging</b>: 20<br> | ||
<b> | <b>Milliseconden</b>: Actief<br> | ||
<b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | <b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | ||
<b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | <b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | ||
Regel 1.458: | Regel 1.458: | ||
<b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief <br> | <b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief <br> | ||
<b>Basisverdediging</b>: 20<br> | <b>Basisverdediging</b>: 20<br> | ||
<b> | <b>Milliseconden</b>: Actief<br> | ||
<b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | <b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | ||
<b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | <b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | ||
Regel 1.512: | Regel 1.512: | ||
<b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief <br> | <b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief <br> | ||
<b>Basisverdediging</b>: 20<br> | <b>Basisverdediging</b>: 20<br> | ||
<b> | <b>Milliseconden</b>: Actief<br> | ||
<b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | <b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | ||
<b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | <b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | ||
Regel 1.579: | Regel 1.579: | ||
<b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief<br> | <b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief<br> | ||
<b>Basisverdediging</b>: 20<br> | <b>Basisverdediging</b>: 20<br> | ||
<b> | <b>Milliseconden</b>: Actief<br> | ||
<b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van dorpspunten<br> | <b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van dorpspunten<br> | ||
<b>Smederijsysteem</b>: Simpel smederijsysteem<br> | <b>Smederijsysteem</b>: Simpel smederijsysteem<br> |
Versie van 24 jan 2013 16:52
Deze pagina wordt binnenkort mogelijk verwijderd
De pagina Wereld Instellingen wordt mogelijk verwijderd op 15.02.2012 en als alternatief bieden we de pagina Werelden aan. Wanneer je vindt dat deze pagina toch moet blijven bestaan, neem dan contact op met Infinitum:
Uitleg
Instellingen
Snelheid algemeen: De snelheid waarop een wereld draait. Onder andere grondstoffenproductiesnelheid is hier van afhankelijk
Eenhedensnelheid: De snelheid waarmee een eenheid in verhouding de velden van de kaart kan oversteken
Gebouwen afbreken: Geeft aan of het mogelijk is om gebouwen in het<hoofdgebouw af te breken of niet
Moraal: Geeft aan welk soort moraal actief is; punten of tijdsgebonden
Boerderijlimietregel: De boerderijlimietregel beperkt het aantal eenheden dat een dorp kan verzorgen
Basisverdediging: Geeft de waarde van de basisverdediging van een dorp
Minimumtroepenregel: Hoeveel procent van de troepen minimaal verstuurd moeten worden afhankelijk van punten dorp
Smederijsysteem: 1-levelsysteem of 3-levelsysteem
Kerk: Geeft aan of de kerk actief is of niet
Groeiende barbarendorpen: Geeft aan of barbarendorpen mee groeien totdat de aangegeven limiet
Bonusdorpen: Geeft aan of er bonusdorpen zijn of niet
Annuleertijd voor aanvallen: Geeft aan hoe lang na het versturen van een aanval deze afgebroken kan worden
Annuleertijd voor transport: Geeft aan hoe lang na het versturen van een transport deze afgebroken kan worden
Nachtbonus: Geeft de tijden van de nachtbonus aan
Beginnersbescherming: Geeft aan hoeveel dagen beginnersbescherming is bij start wereld
Maximale verhouding aanvaller : verdediging: Geeft aan hoe groot de verhouding tussen aanvaller en verdediger maximaal mag zijn voor bepaalde tijd
Eenheden
Boogschutter: Geeft aan of boogschutters actief zijn of niet
Verkensysteem: Geeft aan wat verkenners kunnen zien bij een verkenning
Ridder: Geeft aan of de ridder actief is. Ook of ridderitems actief zijn
Edelman
Stijgende edelman prijzen: Geeft aan vanaf wanneer de kosten van een edelman stijgen
Goedkoop nabouwen van edelmannen: Geeft aan of het mogelijk is edelmannen goedkoop na te bouwen wanneer gedood in de aanval
Maximale reisafstand edelman: Geeft aan hoeveel velden een edelman maximaal kan reizen
Toestemmingsdaling per edelaanval: Geeft aan hoeveel de toestemming kan dalen bij een aanval
Toestemmingsstijging per uur: Geeft aan met hoeveel punten de toestemming per uur stijgt. Afhankelijk van snelheid wereld
Configuratie
Verslagen Tegenstander Ranglijst: Geeft aan op welke manier de ranglijst wordt berekend. Afhankelijk van boerderijruimte eenheden. Afhankelijk van tabel
Vakantievervanging: Geeft aan of vakantievervanging mogelijk is
Beperking voor permanente vakantievervanging: Geeft aan vanaf wanneer beperkingen gelden
Vrije handel: Geeft aan wanneer vrij handelen mogelijk is
Overwinningsvoorwaarden: Geeft de voorwaarden aan om een wereld te kunnen winnen.
Wereld 1
Instellingen
Snelheid algemeen: 1
Eenhedensnelheid: 1
Gebouwen afbreken: Actief
Moraal: Actief (niet tijdsgebonden)
Boerderijlimietregel: Inactief
Basisverdediging: 20
Milliseconden: Actief
Miniumtroepenregel: Inactief
Smederijsysteem: 3-level-systeem
Kerk: Inactief
Groeiende barbarendorpen: Inactief
Bonusdorpen: Inactief
Annuleertijd voor aanvallen: 10 minuten
Annuleertijd voor transport: 5 minuten
Nachtbonus: Actief van 0.00 tot 7.00 uur
Beginnersbescherming: 5 dagen
Maximale verhouding aanvaller : verdediging: Inactief
Eenheden
Boogschutter: Inactief
Verkensysteem: Indien ontwikkeld kan de verkenner troepen zien, gebouwen, grondstoffen en troepen gestationeerd in andere dorpen
Ridder: Inactief
Edelman
Stijgende edelman prijzen: Actief, prijzen stijgen vanaf de 2de edelman
Goedkoop nabouwen van edelmannen: Actief
Maximale reisafstand edelman: 1000 velden
Toestemmingsdaling per edelaanval: 20-35
Toestemmingsstijging per uur: 1
Configuratie
Ledenlimiet per stam: 1500
Verslagen Tegenstander ranglijst: Actief, afhankelijk van de boerderijruimte
Vakantievervanging: Actief
Beperking voor permanente vakantievervanging: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen
Vrije handel: Zonder beperkingen
Wereld 2
Instellingen
Snelheid algemeen: 2
Eenhedensnelheid: 1
Gebouwen afbreken: Actief
Moraal: Actief (niet tijdsgebonden)
Boerderijlimietregel: Inactief
Basisverdediging: 20
Milliseconden: Actief
Miniumtroepenregel: 5% van de punten van het dorp
Smederijsysteem: Simpel ontwikkelingssysteem
Kerk: Inactief
Groeiende barbarendorpen: Inactief
Bonusdorpen: Inactief
Annuleertijd voor aanvallen: 10 minuten
Annuleertijd voor transport: 5 minuten
Nachtbonus: Actief van 1.00 tot 7.00 uur
Beginnersbescherming: 5 dagen
Maximale verhouding aanvaller : verdediging: Inactief
Eenheden
Boogschutter: Actief
Verkensysteem: Verkenners kunnen troepen, gebouwen en grondstoffen ontdekken
Ridder: Actief
Edelman
Stijgende edelman prijzen: Goudmunten
Goedkoop nabouwen van edelmannen: Inactief
Maximale reisafstand edelman: 70 velden
Toestemmingsdaling per edelaanval: 20-35
Toestemmingsstijging per uur: 2
Configuratie
Ledenlimiet per stam: 1500
Verslagen Tegenstander ranglijst: Actief, afhankelijk van de boerderijruimte
Vakantievervanging: Actief
Beperking voor permanente vakantievervanging: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen
Vrije handel: Zonder beperkingen
Wereld 3
Instellingen
Snelheid algemeen: 1
Eenhedensnelheid: 1
Gebouwen afbreken: Actief
Moraal: Actief (niet tijdsgebonden)
Boerderijlimietregel: Inactief
Basisverdediging: 20
Milliseconden: Actief
Miniumtroepenregel: 5% van de punten van het dorp
Smederijsysteem: 3-level-systeem
Kerk: Inactief
Groeiende barbarendorpen: Inactief
Bonusdorpen: Inactief
Annuleertijd voor aanvallen: 15 minuten
Annuleertijd voor transport: 5 minuten
Nachtbonus: Actief van 1.00 tot 7.00 uur
Beginnersbescherming: 5 dagen
Maximale verhouding aanvaller : verdediging: Inactief
Eenheden
Boogschutter: Actief
Verkensysteem: Indien ontwikkeld kan de verkenner troepen zien, gebouwen, grondstoffen en troepen gestationeerd in andere dorpen
Ridder: Actief
Edelman
Stijgende edelman prijzen: Goudmunten
Goedkoop nabouwen van edelmannen: Inactief
Maximale reisafstand edelman: 100 velden
Toestemmingsdaling per edelaanval: 20-35
Toestemmingsstijging per uur: 1
Configuratie
Ledenlimiet per stam: 1500
Verslagen Tegenstander ranglijst: Actief, afhankelijk van de boerderijruimte
Vakantievervanging: Actief
Beperking voor permanente vakantievervanging: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen
Vrije handel: Zonder beperkingen
Wereld 4
Instellingen
Snelheid algemeen: 1.5
Eenhedensnelheid: 0.666666
Gebouwen afbreken: Actief
Moraal: Actief (niet tijdsgebonden)
Boerderijlimietregel: Inactief
Basisverdediging: 20
Milliseconden: Inactief
Miniumtroepenregel: 5% van de punten van het dorp
Smederijsysteem: Simpel ontwikkelingssysteem
Kerk: Inactief
Groeiende barbarendorpen: Inactief
Bonusdorpen: Inactief
Annuleertijd voor aanvallen: 10 minuten
Annuleertijd voor transport: 5 minuten
Nachtbonus: Actief van 1.00 tot 7.00 uur
Beginnersbescherming: 5 dagen
Maximale verhouding aanvaller : verdediging: Inactief
Eenheden
Boogschutter: Actief
Verkensysteem: Verkenners kunnen troepen, gebouwen, grondstoffen ontdekken en troepen buiten het dorp
Ridder: Actief
Edelman
Stijgende edelman prijzen: Goudmunten
Goedkoop nabouwen van edelmannen: Inactief
Maximale reisafstand edelman: 77 velden
Toestemmingsdaling per edelaanval: 20-35
Toestemmingsstijging per uur: 1.5
Configuratie
Ledenlimiet per stam: 1500
Verslagen Tegenstander ranglijst: Actief, afhankelijk van de boerderijruimte
Vakantievervanging: Actief
Beperking voor permanente vakantievervanging: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen
Vrije handel: Zonder beperkingen
Wereld 5
Instellingen
Snelheid algemeen: 1.5
Eenhedensnelheid: 0.666666
Gebouwen afbreken: Actief
Moraal: Actief (niet tijdsgebonden)
Boerderijlimietregel: Actief (1200 plaatsen per level)
Basisverdediging: 20
Milliseconden: Inactief
Miniumtroepenregel: 2% van de punten van het dorp
Smederijsysteem: 3-level-systeem
Kerk: Inactief
Groeiende barbarendorpen: Inactief
Bonusdorpen: Inactief
Annuleertijd voor aanvallen: 10 minuten
Annuleertijd voor transport: 5 minuten
Nachtbonus: Actief van 1.00 tot 7.00 uur
Beginnersbescherming: 5 dagen
Maximale verhouding aanvaller : verdediging: Inactief
Eenheden
Boogschutter: Inactief
Verkensysteem: Indien ontwikkeld kan de verkenner troepen zien, gebouwen, grondstoffen en troepen gestationeerd in andere dorpen
Ridder: Inactief
Edelman
Stijgende edelman prijzen: Actief, prijzen stijgen vanaf de 2de edelman
Goedkoop nabouwen van edelmannen: Inactief
Maximale reisafstand edelman: 42 velden
Toestemmingsdaling per edelaanval: 20-35
Toestemmingsstijging per uur: 1.5
Configuratie
Ledenlimiet per stam: 1500
Verslagen Tegenstander ranglijst: Actief, afhankelijk van de boerderijruimte
Vakantievervanging: Actief
Beperking voor permanente vakantievervanging: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen
Vrije handel: Zonder beperkingen
Wereld 6
Instellingen
Snelheid algemeen: 1.5
Eenhedensnelheid: 0.666666
Gebouwen afbreken: Actief
Moraal: Actief (niet tijdsgebonden)
Boerderijlimietregel: Inactief
Basisverdediging: 20
Milliseconden: Inactief
Miniumtroepenregel: 2% van de punten van het dorp
Smederijsysteem: Simpel ontwikkelingssysteem
Kerk: Inactief
Groeiende barbarendorpen: Actief (maximaal 3.000 punten)
Bonusdorpen: Normale bonusdorpen
Annuleertijd voor aanvallen: 10 minuten
Annuleertijd voor transport: 5 minuten
Nachtbonus: Actief van 1.00 tot 7.00 uur
Beginnersbescherming: 5 dagen
Maximale verhouding aanvaller : verdediging: Inactief
Eenheden
Boogschutter: Actief
Verkensysteem: Verkenners kunnen troepen, gebouwen en grondstoffen ontdekken
Ridder: Actief, kan items vinden.
Edelman
Stijgende edelman prijzen: Goudmunten
Goedkoop nabouwen van edelmannen: Inactief
Maximale reisafstand edelman: 77 velden
Toestemmingsdaling per edelaanval: 20-35
Toestemmingsstijging per uur: 1.5
Configuratie
Ledenlimiet per stam: 1500
Verslagen Tegenstander ranglijst: Actief, volgens puntentabel
Vakantievervanging: Actief
Beperking voor permanente vakantievervanging: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen
Vrije handel: Actief, afhankelijk van de tijd waarop de speler is gestart
Wereld 7
Instellingen
Snelheid algemeen: 2
Eenhedensnelheid: 0.5
Gebouwen afbreken: Actief
Moraal: Actief (niet tijdsgebonden)
Boerderijlimietregel: Inactief
Basisverdediging: 20
Milliseconden: Inactief
Miniumtroepenregel: 1% van de punten van het dorp
Smederijsysteem: Simpel ontwikkelingssysteem
Kerk: Inactief
Groeiende barbarendorpen: Actief (maximaal 3.000 punten)
Bonusdorpen: Normale bonusdorpen
Annuleertijd voor aanvallen: 10 minuten
Annuleertijd voor transport: 5 minuten
Nachtbonus: Actief van 1.00 tot 7.00 uur
Beginnersbescherming: 5 dagen
Maximale verhouding aanvaller : verdediging: Inactief
Eenheden
Boogschutter: Actief
Verkensysteem: Verkenners kunnen troepen, gebouwen en grondstoffen ontdekken.
Ridder: Actief, kan items vinden
Edelman
Stijgende edelman prijzen: Goudmunten
Goedkoop nabouwen van edelmannen: Inactief
Maximale reisafstand edelman: 77 velden
Toestemmingsdaling per edelaanval: 20-35
Toestemmingsstijging per uur: 2
Configuratie
Ledenlimiet per stam: 1500
Verslagen Tegenstander ranglijst: Actief, volgens puntentabel
Vakantievervanging: Actief
Beperking voor permanente vakantievervanging: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen
Vrije handel: Actief, afhankelijk van de tijd waarop de speler is gestart
Wereld 8
Instellingen
Snelheid algemeen: 1.5
Eenhedensnelheid: 0.666666
Gebouwen afbreken: Actief
Moraal: Actief (niet tijdsgebonden)
Boerderijlimietregel: Inactief
Basisverdediging: 20
Milliseconden: Inactief
Miniumtroepenregel: 1% van de punten van het dorp
Smederijsysteem: Simpel ontwikkelingssysteem
Kerk: Inactief
Groeiende barbarendorpen: Inactief
Bonusdorpen: Inactief
Annuleertijd voor aanvallen: 10 minuten
Annuleertijd voor transport: 5 minuten
Nachtbonus: Actief van 1.00 tot 7.00 uur
Beginnersbescherming: 5 dagen
Maximale verhouding aanvaller : verdediging: Inactief
Eenheden
Boogschutter: Actief
Verkensysteem: Verkenners kunnen troepen, gebouwen, grondstoffen ontdekken en troepen buiten het dorp
Ridder: Actief
Edelman
Stijgende edelman prijzen: Goudmunten
Goedkoop nabouwen van edelmannen: Inactief
Maximale reisafstand edelman: 77 velden
Toestemmingsdaling per edelaanval: 20-35
Toestemmingsstijging per uur: 1.5
Configuratie
Ledenlimiet per stam: 1500
Verslagen Tegenstander ranglijst: Actief, volgens puntentabel
Vakantievervanging: Actief
Beperking voor permanente vakantievervanging: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen
Vrije handel: Actief, afhankelijk van de tijd waarop de speler is gestart
Wereld 9
Instellingen
Snelheid algemeen: 1
Eenhedensnelheid: 1
Gebouwen afbreken: Actief
Moraal: Actief (niet tijdsgebonden)
Boerderijlimietregel: Inactief
Basisverdediging: 20
Milliseconden: Inactief
Miniumtroepenregel: 2% van de punten van het dorp
Smederijsysteem: Simpel ontwikkelingssysteem
Kerk: Inactief
Groeiende barbarendorpen: Actief (maximaal 3.000 punten)
Bonusdorpen: Normale bonusdorpen
Annuleertijd voor aanvallen: 10 minuten
Annuleertijd voor transport: 5 minuten
Nachtbonus: Actief van 1.00 tot 7.00 uur
Beginnersbescherming: 5 dagen
Maximale verhouding aanvaller : verdediging: Inactief
Eenheden
Boogschutter: Actief
Verkensysteem: Verkenners kunnen troepen, gebouwen en grondstoffen ontdekken.
Ridder: Actief, kan items vinden
Edelman
Stijgende edelman prijzen: Goudmunten
Goedkoop nabouwen van edelmannen: Inactief
Maximale reisafstand edelman: 77 velden
Toestemmingsdaling per edelaanval: 20-35
Toestemmingsstijging per uur: 1
Configuratie
Ledenlimiet per stam: 1500
Verslagen Tegenstander ranglijst: Actief, volgens puntentabel
Vakantievervanging: Actief
Beperking voor permanente vakantievervanging: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen
Vrije handel: Actief, afhankelijk van de tijd waarop de speler is gestart
Wereld 10
Instellingen
Snelheid algemeen: 1
Eenhedensnelheid: 1
Gebouwen afbreken: Actief
Moraal: Actief (niet tijdsgebonden)
Boerderijlimietregel: Actief (1800 plaatsen per level
Basisverdediging: 20
Milliseconden: Inactief
Miniumtroepenregel: 2% van de punten van het dorp
Smederijsysteem: 3-level-systeem
Kerk: Inactief
Groeiende barbarendorpen: Inactief
Bonusdorpen: Inactief
Annuleertijd voor aanvallen: 10 minuten
Annuleertijd voor transport: 5 minuten
Nachtbonus: Actief van 1.00 tot 7.00 uur
Beginnersbescherming: 5 dagen
Maximale verhouding aanvaller : verdediging: Inactief
Eenheden
Boogschutter: Inactief
Verkensysteem: Indien ontwikkeld kan de verkenner troepen zien, gebouwen, grondstoffen en troepen gestationeerd in andere dorpen
Ridder: Inactief
Edelman
Stijgende edelman prijzen: Actief, prijzen stijgen vanaf de 2de edelman
Goedkoop nabouwen van edelmannen: Inactief
Maximale reisafstand edelman: 42 velden
Toestemmingsdaling per edelaanval: 20-35
Toestemmingsstijging per uur: 1
Configuratie
Ledenlimiet per stam: 1500
Verslagen Tegenstander ranglijst: Actief, volgens puntentabel
Vakantievervanging: Actief
Beperking voor permanente vakantievervanging: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen
Vrije handel: Actief, afhankelijk van de tijd waarop de speler is gestart
Wereld 11
Instellingen
Snelheid algemeen: 1
Eenhedensnelheid: 1
Gebouwen afbreken: Actief
Moraal: Actief (niet tijdsgebonden)
Boerderijlimietregel: Inactief
Basisverdediging: 20
Milliseconden: Actief
Miniumtroepenregel: 2% van de punten van het dorp
Smederijsysteem: Simpel ontwikkelingssysteem
Kerk: Actief
Groeiende barbarendorpen: Actief (maximaal 3000 punten)
Bonusdorpen: Verbeterde bonusdorpen
Annuleertijd voor aanvallen: 10 minuten
Annuleertijd voor transport: 5 minuten
Nachtbonus: Actief van 1.00 tot 7.00 uur
Beginnersbescherming: 5 dagen
Maximale verhouding aanvaller : verdediging: Inactief
Eenheden
Boogschutter: Actief
Verkensysteem: Verkenners kunnen troepen, gebouwen, grondstoffen ontdekken en troepen buiten het dorp
Ridder: Actief, kan items vinden. De items zijn verbeterd
Edelman
Stijgende edelman prijzen: Goudmunten
Goedkoop nabouwen van edelmannen: Inactief
Maximale reisafstand edelman: 77 velden
Toestemmingsdaling per edelaanval: 20-35
Toestemmingsstijging per uur: 1
Configuratie
Ledenlimiet per stam: 1500
Verslagen Tegenstander ranglijst: Actief, volgens puntentabel
Vakantievervanging: Actief
Beperking voor permanente vakantievervanging: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen
Vrije handel: Actief, afhankelijk van de tijd waarop de speler is gestart
Wereld 12
Instellingen
Snelheid algemeen: 1.5
Eenhedensnelheid: 0.66666
Gebouwen afbreken: Actief
Moraal: Actief (niet tijdsgebonden)
Boerderijlimietregel: Inactief
Basisverdediging: 20
Milliseconden: Actief
Miniumtroepenregel: 2% van de punten van het dorp
Smederijsysteem: Simpel ontwikkelingssysteem
Kerk: Actief
Groeiende barbarendorpen: Actief (maximaal 3.000 punten)
Bonusdorpen: Verbeterde bonusdorpen
Annuleertijd voor aanvallen: 10 minuten
Annuleertijd voor transport: 5 minuten
Nachtbonus: Actief van 1.00 tot 7.00 uur
Beginnersbescherming: 5 dagen
Maximale verhouding aanvaller : verdediging: Inactief
Eenheden
Boogschutter: Actief
Verkensysteem: Verkenners kunnen troepen, gebouwen, grondstoffen ontdekken en troepen buiten het dorp
Ridder: Actief, kan items vinden. De items zijn verbeterd
Edelman
Stijgende edelman prijzen: Goudmunten
Goedkoop nabouwen van edelmannen: Inactief
Maximale reisafstand edelman: 77 velden
Toestemmingsdaling per edelaanval: 20-35
Toestemmingsstijging per uur: 1.5
Configuratie
Ledenlimiet per stam: 1500
Verslagen Tegenstander ranglijst: Actief, volgens puntentabel
Vakantievervanging: Actief
Beperking voor permanente vakantievervanging: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen
Vrije handel: Actief, afhankelijk van de tijd waarop de speler is gestart
Wereld 13
Instellingen
Snelheid algemeen: 2
Eenhedensnelheid: 0.5
Gebouwen afbreken: Actief
Moraal: Actief (niet tijdsgebonden)
Boerderijlimietregel: Inactief
Basisverdediging: 20
Milliseconden: Actief
Miniumtroepenregel: 2% van de punten van het dorp
Smederijsysteem: Simpel ontwikkelingssysteem
Kerk: Inactief
Groeiende barbarendorpen: Inactief
Bonusdorpen: Inactief
Annuleertijd voor aanvallen: 10 minuten
Annuleertijd voor transport: 5 minuten
Nachtbonus: Actief van 1.00 tot 7.00 uur
Beginnersbescherming: 5 dagen
Maximale verhouding aanvaller : verdediging: Inactief
Eenheden
Boogschutter: Actief
Verkensysteem: Verkenners kunnen troepen, gebouwen, grondstoffen ontdekken en troepen buiten het dorp
Ridder: Actief
Edelman
Stijgende edelman prijzen: Goudmunten
Goedkoop nabouwen van edelmannen: Inactief
Maximale reisafstand edelman: 77 velden
Toestemmingsdaling per edelaanval: 20-35
Toestemmingsstijging per uur: 2
Configuratie
Ledenlimiet per stam: 1500
Verslagen Tegenstander ranglijst: Actief, volgens puntentabel
Vakantievervanging: Actief
Beperking voor permanente vakantievervanging: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen
Vrije handel: Actief, afhankelijk van de tijd waarop de speler is gestart
Wereld 14
Instellingen
Snelheid algemeen: 1.5
Eenhedensnelheid: 0.66666
Gebouwen afbreken: Actief
Moraal: Actief (niet tijdsgebonden)
Boerderijlimietregel: Inactief
Basisverdediging: 20
Milliseconden: Actief
Miniumtroepenregel: 2% van de punten van het dorp
Smederijsysteem: Simpel ontwikkelingssysteem
Kerk: Actief
Groeiende barbarendorpen: Actief (max.3.000 p.)
Bonusdorpen: Verbeterde bonusdorpen
Annuleertijd voor aanvallen: 10 minuten
Annuleertijd voor transport: 5 minuten
Nachtbonus: Actief van 1.00 tot 7.00 uur
Beginnersbescherming: 5 dagen
Maximale verhouding aanvaller : verdediging: Inactief
Eenheden
Boogschutter: Actief
Verkensysteem: Verkenners kunnen troepen, gebouwen, grondstoffen ontdekken en troepen buiten het dorp
Ridder: Actief, kan items vinden. De items zijn verbeterd
Edelman
Stijgende edelman prijzen: Goudmunten
Goedkoop nabouwen van edelmannen: Inactief
Maximale reisafstand edelman: 77 velden
Toestemmingsdaling per edelaanval: 20-35
Toestemmingsstijging per uur: 1.5
Configuratie
Ledenlimiet per stam: 1500
Verslagen Tegenstander ranglijst: Actief, volgens puntentabel
Vakantievervanging: Actief
Beperking voor permanente vakantievervanging: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen
Vrije handel: Actief, afhankelijk van de tijd waarop de speler is gestart
Wereld 15
Instellingen
Snelheid algemeen: 2
Eenhedensnelheid: 0.5
Gebouwen afbreken: Actief
Moraal: Actief (niet tijdsgebonden)
Boerderijlimietregel: Inactief
Basisverdediging: 20
Milliseconden: Actief
Miniumtroepenregel: 2% van de punten van het dorp
Smederijsysteem: Simpel ontwikkelingssysteem
Kerk: Inactief
Groeiende barbarendorpen: Actief (maximaal 3000 punten)
Bonusdorpen: Verbeterde bonusdorpen
Annuleertijd voor aanvallen: 10 minuten
Annuleertijd voor transport: 5 minuten
Nachtbonus: Actief van 1.00 tot 7.00 uur
Beginnersbescherming: 5 dagen
Maximale verhouding aanvaller : verdediging: Inactief
Eenheden
Boogschutter: Actief
Verkensysteem: Verkenners kunnen troepen, gebouwen en grondstoffen ontdekken.
Ridder: Actief, kan items vinden. De items zijn verbeterd.
Edelman
Stijgende edelman prijzen: Goudmunten
Goedkoop nabouwen van edelmannen: Inactief
Maximale reisafstand edelman: 77 velden
Toestemmingsdaling per edelaanval: 20-35
Toestemmingsstijging per uur: 2
Configuratie
Ledenlimiet per stam: 1500
Verslagen Tegenstander ranglijst: Actief, volgens puntentabel
Vakantievervanging: Actief
Beperking voor permanente vakantievervanging: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen
Vrije handel: Actief, afhankelijk van de tijd waarop de speler is gestart
Wereld 16
Instellingen
Snelheid algemeen: 1
Eenhedensnelheid: 1
Gebouwen afbreken: Actief
Moraal: Actief (niet tijdsgebonden)
Boerderijlimietregel: Actief (2500 plaatsen per level)
Basisverdediging: 20
Milliseconden: Actief
Miniumtroepenregel: 2% van de punten van het dorp
Smederijsysteem: 3-level-systeem
Kerk: Inactief
Groeiende barbarendorpen: Inactief
Bonusdorpen: Inactief
Annuleertijd voor aanvallen: 10 minuten
Annuleertijd voor transport: 5 minuten
Nachtbonus: Actief van 1.00 tot 7.00 uur
Beginnersbescherming: 5 dagen
Maximale verhouding aanvaller : verdediging: Inactief
Eenheden
Boogschutter: Inactief
Verkensysteem: indien ontwikkeld kan de verkenner troepen zien, gebouwen, grondstoffen en troepen gestationeerd in andere dorpen
Ridder: Inactief
Edelman
Stijgende edelman prijzen: Actief, prijzen stijgen vanaf de 2de edelman
Goedkoop nabouwen van edelmannen: Actief
Maximale reisafstand edelman: 77 velden
Toestemmingsdaling per edelaanval: 20-35
Toestemmingsstijging per uur: 1
Configuratie
Ledenlimiet per stam: 1500
Verslagen Tegenstander ranglijst: Actief, afhankelijk van de boerderijruimte
Vakantievervanging: Actief
Beperking voor permanente vakantievervanging: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen
Vrije handel: Actief, afhankelijk van de tijd waarop de speler is gestart
Wereld 17
Instellingen
Snelheid algemeen: 1
Eenhedensnelheid: 1
Gebouwen afbreken: Actief
Moraal: Actief (niet tijdsgebonden)
Boerderijlimietregel: Inactief
Basisverdediging: 20
Milliseconden: Inactief
Miniumtroepenregel: 2% van de punten van het dorp
Smederijsysteem: Simpel ontwikkelingssysteem
Kerk: Actief
Groeiende barbarendorpen: Actief (maximaal 1.500 punten)
Bonusdorpen: Verbeterde bonusdorpen
Annuleertijd voor aanvallen: 10 minuten
Annuleertijd voor transport: 5 minuten
Nachtbonus: Actief van 1.00 tot 7.00 uur
Beginnersbescherming: 5 dagen
Maximale verhouding aanvaller : verdediging: Inactief
Eenheden
Boogschutter: Actief
Verkensysteem: Verkenners kunnen troepen, gebouwen en grondstoffen ontdekken.
Ridder: Actief, kan items vinden. De items zijn verbeterd.
Edelman
Stijgende edelman prijzen: Goudmunten
Goedkoop nabouwen van edelmannen: Inactief
Maximale reisafstand edelman: 77 velden
Toestemmingsdaling per edelaanval: 20-35
Toestemmingsstijging per uur: 1
Configuratie
Ledenlimiet per stam: 120
Verslagen Tegenstander ranglijst: Actief, volgens puntentabel
Vakantievervanging: Actief
Beperking voor permanente vakantievervanging: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen
Vrije handel: Actief, afhankelijk van de tijd waarop de speler is gestart
Wereld 18
Instellingen
Snelheid algemeen: 1.5
Eenhedensnelheid: 0.666666
Gebouwen afbreken: Actief
Moraal: Actief (niet tijdsgebonden)
Boerderijlimietregel: Inactief
Basisverdediging: 20
Milliseconden: Actief
Miniumtroepenregel: 2% van de punten van het dorp
Smederijsysteem: Simpel ontwikkelingssysteem
Kerk: Inactief
Groeiende barbarendorpen: Actief (maximaal 3.000 punten)
Bonusdorpen: Inactief
Annuleertijd voor aanvallen: 10 minuten
Annuleertijd voor transport: 5 minuten
Nachtbonus: Actief van 1.00 tot 7.00 uur
Beginnersbescherming: 5 dagen
Maximale verhouding aanvaller : verdediging: Inactief
Eenheden
Boogschutter: Actief
Verkensysteem: Verkenners kunnen troepen, gebouwen en grondstoffen ontdekken.
Ridder: Actief
Edelman
Stijgende edelman prijzen: Goudmunten
Goedkoop nabouwen van edelmannen: Inactief
Maximale reisafstand edelman: 77 velden
Toestemmingsdaling per edelaanval: 20-35
Toestemmingsstijging per uur: 1.5
Configuratie
Ledenlimiet per stam: 120
Verslagen Tegenstander ranglijst: Actief, volgens puntentabel
Vakantievervanging: Actief
Beperking voor permanente vakantievervanging: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen
Vrije handel: Actief, afhankelijk van de tijd waarop de speler is gestart
Wereld 19
Instellingen
Snelheid algemeen: 2
Eenhedensnelheid: 1
Gebouwen afbreken: Actief
Moraal: Actief (niet tijdsgebonden)
Boerderijlimietregel: Inactief
Basisverdediging: 20
Milliseconden: Actief
Miniumtroepenregel: 2% van de punten van het dorp
Smederijsysteem: Simpel ontwikkelingssysteem
Kerk: Inactief
Groeiende barbarendorpen: Actief (maximaal 3.000 punten)
Bonusdorpen: Inactief
Annuleertijd voor aanvallen: 10 minuten
Annuleertijd voor transport: 5 minuten
Nachtbonus: Actief van 1.00 tot 7.00 uur
Beginnersbescherming: 5 dagen
Maximale verhouding aanvaller : verdediging: Inactief
Eenheden
Boogschutter: Actief
Verkensysteem: Verkenners kunnen troepen, gebouwen en grondstoffen ontdekken.
Ridder: Actief
Edelman
Stijgende edelman prijzen: Goudmunten
Goedkoop nabouwen van edelmannen: Inactief
Maximale reisafstand edelman: 77 velden
Toestemmingsdaling per edelaanval: 20-35
Toestemmingsstijging per uur: 2
Configuratie
Ledenlimiet per stam: 1500
Verslagen Tegenstander ranglijst: Actief, volgens puntentabel
Vakantievervanging: Actief
Beperking voor permanente vakantievervanging: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen
Vrije handel: Actief, afhankelijk van de tijd waarop de speler is gestart
Overwinningsvoorwaarden: -
Beperking: maximaal 30.000 spelers
Premium Functies
Premium Account: Geactiveerd
Account Manager: Geactiveerd
Farm-Assistent: Geactiveerd
Bouwtijdhalveringen: Gedeactiveerd
Direct afbouwen: Gedeactiveerd
Bouwkostreductie: Gedeactiveerd
+20% productie: Gedeactiveerd
Ruilen met de handelaar: Gedeactiveerd
Wereld 20
Instellingen
Snelheid algemeen: 1
Eenhedensnelheid: 1
Gebouwen afbreken: Actief
Moraal: Actief (niet tijdsgebonden)
Boerderijlimietregel: Inactief
Basisverdediging: 20
Milliseconden: Actief
Miniumtroepenregel: 1% van de punten van het dorp
Smederijsysteem: Simpel ontwikkelingssysteem
Kerk: Actief
Groeiende barbarendorpen: Actief (maximaal 3.000 punten)
Bonusdorpen: Verbeterde bonusdorpen
Annuleertijd voor aanvallen: 10 minuten
Annuleertijd voor transport: 5 minuten
Nachtbonus: Actief van 1.00 tot 7.00 uur
Beginnersbescherming: 5 dagen
Maximale verhouding aanvaller : verdediging: 20 : 1 voor de eerste 60 dagen
Eenheden
Boogschutter: Actief
Verkensysteem: Verkenners kunnen troepen, gebouwen en grondstoffen ontdekken.
Ridder: Actief, kan items vinden. De items zijn verbeterd.
Edelman
Stijgende edelman prijzen: Goudmunten
Goedkoop nabouwen van edelmannen: Inactief
Maximale reisafstand edelman: 200 velden
Toestemmingsdaling per edelaanval: 20-35
Toestemmingsstijging per uur: 1
Configuratie
Ledenlimiet per stam: 100
Verslagen Tegenstander ranglijst: Actief, volgens puntentabel
Vakantievervanging: Actief
Beperking voor permanente vakantievervanging: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen
Vrije handel: Actief, afhankelijk van de tijd waarop de speler is gestart
Overwinningsvoorwaarden: De stam moet 300.000.000 punten behalen en 35.000 dorpen bezitten.
Premium Functies
Premium Account: Geactiveerd
Account Manager: Geactiveerd
Farm-Assistent: Geactiveerd
Bouwtijdhalveringen: Geactiveerd
Direct afbouwen: Gedeactiveerd
Bouwkostreductie: Gedeactiveerd
+20% productie: Gedeactiveerd
Ruilen met de handelaar: Gedeactiveerd
Wereld 21
Instellingen
Snelheid algemeen: 1
Eenhedensnelheid: 1
Gebouwen afbreken: Actief
Moraal: Actief (op tijd gebaseerd)
Boerderijlimietregel: Inactief
Basisverdediging: 20
Milliseconden: Actief
Miniumtroepenregel: 2% van de punten van het dorp
Smederijsysteem: Simpel ontwikkelingssysteem
Kerk: Actief
Awards: Actief
Groeiende barbarendorpen: Actief (maximaal 3.000 punten)
Bonusdorpen: Verbeterde bonusdorpen
Annuleertijd voor aanvallen: 10 minuten
Annuleertijd voor transport: 5 minuten
Nachtbonus: Actief van 1.00 tot 7.00 uur
Beginnersbescherming: 5 dagen
Maximale verhouding aanvaller : verdediging: 20 : 1 tijdens de eerste 30 dagen
Eenheden
Boogschutter: Actief
Verkensysteem: Verkenners kunnen troepen, gebouwen en grondstoffen ontdekken.
Ridder: Actief, kan items vinden. De items zijn verbeterd.
Edelman
Stijgende edelman prijzen: Goudmunten
Goedkoop nabouwen van edelmannen: Inactief
Maximale reisafstand edelman: 200 velden
Toestemmingsdaling per edelaanval: 20-35
Toestemmingsstijging per uur: 1
Configuratie
Ledenlimiet per stam: 100
Verslagen Tegenstander ranglijst: Actief, volgens puntentabel
Vakantievervanging: Actief
Beperking voor permanente vakantievervanging: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen
Vrije handel: Actief, afhankelijk van de tijd waarop de speler is gestart
Overwinningsvoorwaarden: -
Premium Functies
Premium Account: Geactiveerd
Account Manager: Geactiveerd
Farm-Assistent: Geactiveerd
Bouwtijdhalveringen: Geactiveerd
Direct afbouwen: Gedeactiveerd
Bouwkostreductie: Gedeactiveerd
+20% productie: Gedeactiveerd
Ruilen met de handelaar: Gedeactiveerd
Wereld 22
Instellingen
Snelheid algemeen: 1
Eenhedensnelheid: 1
Gebouwen afbreken: Actief
Moraal: Actief (op tijd gebaseerd)
Boerderijlimietregel: Inactief
Basisverdediging: 20
Milliseconden: Actief
Miniumtroepenregel: 2% van de punten van het dorp
Smederijsysteem: Simpel ontwikkelingssysteem
Kerk: Inactief
Awards: Actief
Groeiende barbarendorpen: Actief (maximaal 3.000 punten)
Bonusdorpen: Verbeterde bonusdorpen
Annuleertijd voor aanvallen: 10 minuten
Annuleertijd voor transport: 5 minuten
Nachtbonus: Actief van 1.00 tot 7.00 uur
Beginnersbescherming: 5 dagen
Maximale verhouding aanvaller : verdediging: 20 : 1 tijdens de eerste 30 dagen
Eenheden
Boogschutter: Actief
Verkensysteem: Verkenners kunnen troepen, gebouwen en grondstoffen ontdekken.
Ridder: Actief, kan items vinden. De items zijn verbeterd.
Edelman
Stijgende edelman prijzen: Goudmunten
Goedkoop nabouwen van edelmannen: Inactief
Maximale reisafstand edelman: 77 velden
Toestemmingsdaling per edelaanval: 20-35
Toestemmingsstijging per uur: 1
Configuratie
Ledenlimiet per stam: 1000
Verslagen Tegenstander ranglijst: Actief, volgens puntentabel
Vakantievervanging: Actief
Beperking voor permanente vakantievervanging: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen
Vrije handel: Actief, afhankelijk van de tijd waarop de speler is gestart
Overwinningsvoorwaarden: -
Premium Functies
Premium Account: Geactiveerd
Account Manager: Geactiveerd
Farm-Assistent: Geactiveerd
Bouwtijdhalveringen: Geactiveerd
Direct afbouwen: Gedeactiveerd
Bouwkostreductie: Gedeactiveerd
+20% productie: Gedeactiveerd
Ruilen met de handelaar: Gedeactiveerd
Wereld 23
Instellingen
Snelheid algemeen: 1.5
Eenhedensnelheid: 0.6
Gebouwen afbreken: Actief
Moraal: Actief (op tijd gebaseerd)
Boerderijlimietregel: Inactief
Basisverdediging: 20
Milliseconden: Actief
Miniumtroepenregel: 2% van de punten van het dorp
Smederijsysteem: Simpel ontwikkelingssysteem
Kerk: Actief
Awards: Actief
Groeiende barbarendorpen: Actief (maximaal 3.000 punten)
Bonusdorpen: Verbeterde bonusdorpen
Annuleertijd voor aanvallen: 10 minuten
Annuleertijd voor transport: 5 minuten
Nachtbonus: Actief van 1.00 tot 7.00 uur
Beginnersbescherming: 5 dagen
Maximale verhouding aanvaller : verdediging: 20 : 1 tijdens de eerste 30 dagen
Eenheden
Boogschutter: Actief
Verkensysteem: Verkenners kunnen troepen, gebouwen en grondstoffen ontdekken.
Ridder: Actief, kan items vinden. De items zijn verbeterd.
Edelman
Stijgende edelman prijzen: Goudmunten
Goedkoop nabouwen van edelmannen: Inactief
Maximale reisafstand edelman: 77 velden
Toestemmingsdaling per edelaanval: 20-35
Toestemmingsstijging per uur: 1.5
Configuratie
Ledenlimiet per stam: 1500
Verslagen Tegenstander ranglijst: Actief, volgens puntentabel
Vakantievervanging: Actief
Beperking voor permanente vakantievervanging: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen
Vrije handel: Actief, afhankelijk van de tijd waarop de speler is gestart
Overwinningsvoorwaarden: -
Premium Functies
Premium Account: Geactiveerd
Account Manager: Geactiveerd
Farm-Assistent: Geactiveerd
Bouwtijdhalveringen: Geactiveerd
Direct afbouwen: Gedeactiveerd
Bouwkostreductie: Gedeactiveerd
+20% productie: Gedeactiveerd
Ruilen met de handelaar: Gedeactiveerd
Wereld 24
Instellingen
Snelheid algemeen: 1.1
Eenhedensnelheid: 1
Gebouwen afbreken: Actief
Moraal: Actief (op tijd gebaseerd)
Boerderijlimietregel: Actief (2500 eenheden per boerderijlevel)
Basisverdediging: 20
Milliseconden: Actief
Miniumtroepenregel: 1% van de punten van het dorp
Smederijsysteem: 3-level-systeem
Kerk: Inactief
Awards: Actief
Groeiende barbarendorpen: Actief (maximaal 1.500 punten)
Bonusdorpen: Inactief
Annuleertijd voor aanvallen: 10 minuten
Annuleertijd voor transport: 5 minuten
Nachtbonus: Actief van 1.00 tot 7.00 uur
Beginnersbescherming: 5 dagen
Maximale verhouding aanvaller : verdediging: 20 : 1 tijdens de eerste 45 dagen
Eenheden
Boogschutter: Inactief
Verkensysteem: Indien ontwikkeld kan de verkenner troepen zien, gebouwen, grondstoffen en troepen gestationeerd in andere dorpen.
Ridder: Inactief
Edelman
Stijgende edelman prijzen: Pakketjes
Goedkoop nabouwen van edelmannen: Actief
Maximale reisafstand edelman: 77 velden
Toestemmingsdaling per edelaanval: 20-35
Toestemmingsstijging per uur: 1
Configuratie
Ledenlimiet per stam: 100
Verslagen Tegenstander ranglijst: Actief, afhankelijk van de boerderijruimte
Vakantievervanging: Actief
Beperking voor permanente vakantievervanging: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen
Vrije handel: Actief, afhankelijk van de tijd waarop de speler is gestart
Overwinningsvoorwaarden: de stam moet 200.000.000 punten en 20.000 dorpen behalen en beide voor 14 dagen behouden.
Premium Functies
Premium Account: Geactiveerd
Account Manager: Geactiveerd
Farm-Assistent: Geactiveerd
Bouwtijdhalveringen: Geactiveerd
Direct afbouwen: Gedeactiveerd
Bouwkostreductie: Gedeactiveerd
+20% productie: Gedeactiveerd
Ruilen met de handelaar: Gedeactiveerd
Wereld 25
Instellingen
Snelheid algemeen: 1.25
Eenhedensnelheid: 0.8
Gebouwen afbreken: Actief
Moraal: Actief (op tijd gebaseerd)
Boerderijlimietregel: Inactief
Basisverdediging: 20
Milliseconden: Actief
Miniumtroepenregel: 2% van de punten van het dorp
Smederijsysteem: Simpel ontwikkelingssysteem
Kerk: Actief
Awards: Actief
Groeiende barbarendorpen: Actief (maximaal 3.000 punten)
Bonusdorpen: Verbeterde bonusdorpen
Annuleertijd voor aanvallen: 10 minuten
Annuleertijd voor transport: 5 minuten
Nachtbonus: Actief van 1.00 tot 7.00 uur
Beginnersbescherming: 5 dagen
Maximale verhouding aanvaller : verdediging: 20 : 1 tijdens de eerste 60 dagen
Eenheden
Boogschutter: Actief
Verkensysteem: Verkenners kunnen troepen, gebouwen en grondstoffen ontdekken.
Ridder: Actief, kan items vinden. De items zijn verbeterd.
Edelman
Stijgende edelman prijzen: Goudmunten
Goedkoop nabouwen van edelmannen: Inactief
Maximale reisafstand edelman: 77 velden
Toestemmingsdaling per edelaanval: 20-35
Toestemmingsstijging per uur: 1.25
Configuratie
Ledenlimiet per stam: 100
Verslagen Tegenstander ranglijst: Actief, volgens puntentabel
Vakantievervanging: Actief
Beperking voor permanente vakantievervanging: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen
Vrije handel: Actief, afhankelijk van de tijd waarop de speler is gestart
Kaartsysteem: 1000x1000 - Continent
Windrichting kiezen: Actief
Overwinningsvoorwaarden: Een stam behoudt gedurende 48 uur 12 unieke geheimen in haar bezit
Premium Functies
Premium Account: Geactiveerd
Account Manager: Geactiveerd
Farm-Assistent: Geactiveerd
Bouwtijdhalveringen: Geactiveerd
Direct afbouwen: Gedeactiveerd
Bouwkostreductie: Gedeactiveerd
+20% productie: Gedeactiveerd
Ruilen met de handelaar: Gedeactiveerd
Wereld 26
Instellingen
Snelheid algemeen: 1
Eenhedensnelheid: 1
Gebouwen afbreken: Actief
Moraal: Actief (op tijd gebaseerd)
Boerderijlimietregel: Inactief
Basisverdediging: 20
Milliseconden: Actief
Miniumtroepenregel: 2% van de punten van het dorp
Smederijsysteem: Simpel ontwikkelingssysteem
Kerk: Actief
Awards: Actief
Groeiende barbarendorpen: Actief (maximaal 3.000 punten)
Bonusdorpen: Verbeterde bonusdorpen
Annuleertijd voor aanvallen: 10 minuten
Annuleertijd voor transport: 5 minuten
Nachtbonus: Actief van 1.00 tot 7.00 uur
Beginnersbescherming: 5 dagen
Maximale verhouding aanvaller : verdediging: Inactief
Eenheden
Boogschutter: Inactief
Verkensysteem: Verkenners kunnen troepen, gebouwen en grondstoffen ontdekken.
Ridder: Actief, kan items vinden. De items zijn verbeterd.
Edelman
Stijgende edelman prijzen: Goudmunten
Goedkoop nabouwen van edelmannen: Inactief
Maximale reisafstand edelman: 200 velden
Toestemmingsdaling per edelaanval: 20-35
Toestemmingsstijging per uur: 1
Configuratie
Ledenlimiet per stam: Inactief
Verslagen Tegenstander ranglijst: Actief, volgens puntentabel
Vakantievervanging: Actief
Beperking voor permanente vakantievervanging: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen
Vrije handel: Actief, afhankelijk van de tijd waarop de speler is gestart
Windrichting kiezen: Actief
Overwinningsvoorwaarden: Een stam behoudt gedurende 180 dagen minstens 60% van de dorpen
Premium Functies
Premium Account: Geactiveerd
Account Manager: Geactiveerd
Farm-Assistent: Geactiveerd
Bouwtijdhalveringen: Geactiveerd
Direct afbouwen: Geactiveerd
Bouwkostreductie: Geactiveerd
+20% productie: Geactiveerd
Ruilen met de handelaar: Geactiveerd
Wereld 27
Instellingen
Snelheid algemeen: 1.5
Eenhedensnelheid: 0.66
Gebouwen afbreken: Actief
Moraal: Actief (op tijd gebaseerd)
Boerderijlimietregel: Inactief
Basisverdediging: 20
Milliseconden: Actief
Miniumtroepenregel: 2% van de punten van het dorp
Smederijsysteem: Simpel ontwikkelingssysteem
Kerk: Inactief
Awards: Actief
Groeiende barbarendorpen: Actief (maximaal 3.000 punten)
Bonusdorpen: Verbeterde bonusdorpen
Annuleertijd voor aanvallen: 10 minuten
Annuleertijd voor transport: 5 minuten
Nachtbonus: Actief van 1.00 tot 7.00 uur
Beginnersbescherming: 5 dagen
Maximale verhouding aanvaller : verdediging: Inactief
Eenheden
Boogschutter: Inactief
Verkensysteem: Verkenners kunnen troepen, gebouwen en grondstoffen ontdekken.
Ridder: Inactief
Edelman
Stijgende edelman prijzen: Goudmunten
Goedkoop nabouwen van edelmannen: Inactief
Maximale reisafstand edelman: 77 velden
Toestemmingsdaling per edelaanval: 20-35
Toestemmingsstijging per uur: 1.5
Configuratie
Ledenlimiet per stam: 40
Verslagen Tegenstander ranglijst: Actief, volgens puntentabel
Vakantievervanging: Actief
Beperking voor permanente vakantievervanging: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen
Vrije handel: Actief, afhankelijk van de tijd waarop de speler is gestart
Overwinningsvoorwaarden: Een stam behoudt gedurende 48 uur 12 unieke geheimen in haar bezit
Premium Functies
Premium Account: Geactiveerd
Account Manager: Geactiveerd
Farm-Assistent: Geactiveerd
Bouwtijdhalveringen: Gedeactiveerd
Direct afbouwen: Gedeactiveerd
Bouwkostreductie: Gedeactiveerd
+20% productie: Gedeactiveerd
Ruilen met de handelaar: Gedeactiveerd
Wereld 28
Instellingen
Snelheid algemeen: 1
Eenhedensnelheid: 1
Gebouwen afbreken: Actief
Moraal: Actief (op tijd gebaseerd)
Boerderijlimietregel: Inactief
Basisverdediging: 20
Milliseconden: Actief
Miniumtroepenregel: 2% van de punten van het dorp
Smederijsysteem: Simpel ontwikkelingssysteem
Kerk: Inactief
Awards: Actief
Groeiende barbarendorpen: Inactief
Bonusdorpen: Inactief
Annuleertijd voor aanvallen: 10 minuten
Annuleertijd voor transport: 5 minuten
Nachtbonus: Actief van 1.00 tot 7.00 uur
Beginnersbescherming: 5 dagen
Maximale verhouding aanvaller : verdediging: Actief, eerste 30 dagen 1:20 ratio
Eenheden
Boogschutter: Actief
Verkensysteem: Verkenners kunnen troepen, gebouwen en grondstoffen ontdekken.
Ridder: Actief
Edelman
Stijgende edelman prijzen: Goudmunten
Goedkoop nabouwen van edelmannen: Inactief
Maximale reisafstand edelman: 77 velden
Toestemmingsdaling per edelaanval: 20-35
Toestemmingsstijging per uur: 1
Configuratie
Ledenlimiet per stam: 30
Verslagen Tegenstander ranglijst: Actief, volgens puntentabel
Vakantievervanging: Actief
Beperking voor permanente vakantievervanging: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen
Vrije handel: Actief, afhankelijk van de tijd waarop de speler is gestart
Overwinningsvoorwaarden: Een stam behoudt gedurende 48 uur 12 unieke geheimen in haar bezit
Premium Functies
Premium Account: Geactiveerd
Account Manager: Geactiveerd
Farm-Assistent: Geactiveerd
Bouwtijdhalveringen: Geactiveerd
Direct afbouwen: Geactiveerd
Bouwkostreductie: Geactiveerd
+20% productie: Geactiveerd
Ruilen met de handelaar: Geactiveerd
Wereld 29
Instellingen
Snelheid algemeen: 1.2
Eenhedensnelheid: 0.8
Gebouwen afbreken: Actief
Moraal: Actief (op tijd gebaseerd)
Boerderijlimietregel: Inactief
Basisverdediging: 20
Milliseconden: Actief
Miniumtroepenregel: 2% van de punten van het dorp
Smederijsysteem: Simpel ontwikkelingssysteem
Kerk: Inactief
Awards: Actief
Groeiende barbarendorpen: Actief (maximaal 5.000 punten)
Bonusdorpen: Verbeterde bonusdorpen
Annuleertijd voor aanvallen: 10 minuten
Annuleertijd voor transport: 5 minuten
Nachtbonus: Actief van 0.00 tot 7.00 uur
Beginnersbescherming: 5 dagen
Maximale verhouding aanvaller : verdediging: Actief, eerste 30 dagen 1:20 ratio
Eenheden
Boogschutter: Inactief
Verkensysteem: De verkenner kan troepen, gebouwen en grondstoffen en eenheden buiten het dorp verkennen.
Ridder: Actief
Edelman
Stijgende edelman prijzen: Goudmunten
Goedkoop nabouwen van edelmannen: Inactief
Maximale reisafstand edelman: 77 velden
Toestemmingsdaling per edelaanval: 20-35
Toestemmingsstijging per uur: 1.2
Configuratie
Ledenlimiet per stam: 60
Verslagen Tegenstander ranglijst: Actief, volgens puntentabel
Vakantievervanging: Actief
Beperking voor permanente vakantievervanging: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen
Vrije handel: Actief, afhankelijk van de tijd waarop de speler is gestart
Overwinningsvoorwaarden: Een stam behoudt gedurende 180 dagen minstens 75% van de dorpen.
Premium Functies
Premium Account: Geactiveerd
Account Manager: Geactiveerd
Farm-Assistent: Geactiveerd
Bouwtijdhalveringen: Geactiveerd
Direct afbouwen: Geactiveerd
Bouwkostreductie: Geactiveerd
+20% productie: Geactiveerd
Ruilen met de handelaar: Geactiveerd
Wereld 30
Instellingen
Snelheid algemeen: 1.5
Eenhedensnelheid: 0.6
Gebouwen afbreken: Actief
Moraal: Actief (op tijd gebaseerd)
Boerderijlimietregel: Inactief
Basisverdediging: 20
Milliseconden: Actief
Miniumtroepenregel: 2% van de punten van het dorp
Smederijsysteem: Simpel ontwikkelingssysteem
Kerk: Actief
Awards: Actief
Groeiende barbarendorpen: Actief (maximaal 5.000 punten)
Bonusdorpen: Verbeterde bonusdorpen
Annuleertijd voor aanvallen: 10 minuten
Annuleertijd voor transport: 5 minuten
Nachtbonus: Actief van 1.00 tot 7.00 uur
Beginnersbescherming: 5 dagen
Maximale verhouding aanvaller : verdediging: Actief, eerste 30 dagen 1:20 ratio
Eenheden
Boogschutter: Actief
Verkensysteem: De verkenner kan troepen, gebouwen en grondstoffen verkennen.
Ridder: Actief
Edelman
Stijgende edelman prijzen: Goudmunten
Goedkoop nabouwen van edelmannen: Inactief
Maximale reisafstand edelman: 20 velden
Toestemmingsdaling per edelaanval: 20-35
Toestemmingsstijging per uur: 1.5
Configuratie
Ledenlimiet per stam: 40
Verslagen Tegenstander ranglijst: Actief, volgens puntentabel
Vakantievervanging: Actief
Beperking voor permanente vakantievervanging: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen
Vrije handel: Actief, afhankelijk van de tijd waarop de speler is gestart
Overwinningsvoorwaarden: Een stam behoudt gedurende 48 uur 12 unieke geheimen.
Premium Functies
Premium Account: Geactiveerd
Account Manager: Geactiveerd
Farm-Assistent: Geactiveerd
Bouwtijdhalveringen: Geactiveerd
Direct afbouwen: Geactiveerd
Bouwkostreductie: Geactiveerd
+20% productie: Geactiveerd
Ruilen met de handelaar: Geactiveerd
Speedwereld
Een speedwereld is eigenlijk een wereld zoals een ander. Er zijn echter 2 grote verschillende tussen een gewone wereld en een speedwereld.
Het eerste belangrijke verschil is natuurlijk de snelheid... Zoals de naam "speedwereld" al laat vermoeden draait deze wereld sneller dan normaal. Dit kan gaan van enkele malen sneller tot zelfs 400 keer zo snel als een gewone wereld op snelheid 1! Deze snelheid staat je toe om in enkele uren of dagen prestaties neer te zetten en ervaring op te doen waar je normaal weken of maanden over doet op een gewone wereld.
Het tweede verschil is dat de speedwereld -in vergelijking met een gewone wereld- eindigt. De speed draait in rondes met een begin -en een eindmoment. Een gewone wereld blijft doorgaan, maar de speedwereld heeft dus een vooropgesteld einde.
Elke ronde (speedronde) draait dus aan specifieke instellingen, deze zijn steeds anders. Ook draaien ze steeds op andere tijden. Onderaan vind je links naar de website met de oude, huidige en geplande rondes.
Zie voor meer informatie Speedwereld
Classic
Instellingen
Snelheid algemeen: 3
Eenhedensnelheid: 0.75
Gebouwen afbreken: Actief
Moraal: Inactief
Boerderijlimietregel: Inactief
Basisverdediging: 20
Milliseconden: Actief
Miniumtroepenregel: 2% van dorpspunten
Smederijsysteem: Simpel smederijsysteem
Kerk: Inactief
Awards: Actief
Groeiende barbarendorpen: Actief (tot 3.500 punten)
Bonusdorpen: Actief
Annuleertijd voor aanvallen: 10 minuten
Annuleertijd voor transport: 5 minuten
Nachtbonus: Actief van 1.00 tot 7.00 uur
Beginnersbescherming: 3 dagen
Maximale verhouding aanvaller : verdediging: Inactief
Eenheden
Boogschutter: Actief
Verkensysteem: De verkenner kan troepen, gebouwen en grondstoffen verkennen.
Ridder: Actief, kan items vinden.
Edelman
Stijgende edelman prijzen: Goudmunten
Goedkoop nabouwen van edelmannen: Inactief
Maximale reisafstand edelman: 77 velden
Toestemmingsdaling per edelaanval: 50-75
Toestemmingsstijging per uur: 3
Configuratie
Ledenlimiet per stam: 7
Verslagen Tegenstander ranglijst: Actief, volgens puntentabel
Vakantievervanging: Actief
Beperking voor permanente vakantievervanging: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen
Vrije handel: Actief, afhankelijk van de tijd waarop de speler is gestart
Windrichting kiezen: Inactief
Overwinningsvoorwaarden: De stam die op vrijdag 25 januari 2013 de grootste is, wint.
Overige
Bouwtijdhalveringen: Gedeactiveerd
Ondersteuning buiten de stam: Gedeactiveerd
Willekeurige bijtelling bij aanvallen: Geactiveerd, maximaal 5 seconden
Aantal dorpen bij start: 3 dorpen per speler, elk half uitgebouwd.
Extra Beperking: Maximaal 5.000 gratis spelers, hierna wordt het inzetten van premium punten vereist.