Wereld 30: verschil tussen versies
k (Robot: automatisch tekst vervangen (-<b>Vrije handel</b>: Actief, afhankelijk van de tijd waarop de speler is gestart<br> +<b>Vrije handel</b>: Actief, afhankelijk van de tijd waarop de speler is gestart<br>\n<b>Minimale tijd tussen bevelen</b>: 100 m...) |
k (Botmatige correctie 'Milliseconden') |
||
Regel 20: | Regel 20: | ||
<b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief <br> | <b>Boerderijlimietregel</b>: Inactief <br> | ||
<b>Basisverdediging</b>: 20<br> | <b>Basisverdediging</b>: 20<br> | ||
<b> | <b>Milliseconden</b>: Actief<br> | ||
<b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | <b>Miniumtroepenregel</b>: 2% van de punten van het dorp<br> | ||
<b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> | <b>Smederijsysteem</b>: Simpel ontwikkelingssysteem<br> |
Versie van 24 jan 2013 16:51
Wereld 30
|
---|
Startdatum: 5 november 2012 |
Eenheden |
Kerk: Actief |
Annuleertijd |
Voor aanvallen: 5 minuten |
Wereld 30 werd aangekondigd op 22 oktober 2012 en draait op de meest recente instellingen, waaronder de vlaggen en de kerk.
Aan de start van Wereld 30 ging een peiling vooraf, waarin spelers de keuze hadden tussen een wereld met gelimiteerd farmen of een verlaagde prijs voor goudmunten en waarin laatstgenoemde optie de meerderheid achter zich kreeg.
De grootste verschillen in vergelijking met andere werelden bevinden zich daarom vooral bij de edelmannen: niet alleen is een goudmunt 25% goedkoper, daarnaast kan je edelman ook maximaal 20 velden lopen.
De instellingen van deze wereld zullen gedurende deze wereld niet veranderd worden. Deze wereld komt dus niet in aanmerking voor Edelhalveringen.
Instellingen
Hieronder vind je een overzicht van de instellingen van Wereld 30. Meer informatie over deze wereldinstellingen kan je terugvinden op de pagina Wereldinstellingen.
Instellingen
Snelheid algemeen: 1.5
Eenhedensnelheid: 0.6
Gebouwen afbreken: Actief
Moraal: Actief (op tijd gebaseerd)
Boerderijlimietregel: Inactief
Basisverdediging: 20
Milliseconden: Actief
Miniumtroepenregel: 2% van de punten van het dorp
Smederijsysteem: Simpel ontwikkelingssysteem
Kerk: Actief
Awards: Actief
Groeiende barbarendorpen: Actief (maximaal 5.000 punten)
Bonusdorpen: Verbeterde bonusdorpen
Annuleertijd voor aanvallen: 10 minuten
Annuleertijd voor transport: 5 minuten
Nachtbonus: Actief van 1.00 tot 7.00 uur
Beginnersbescherming: 5 dagen
Maximale verhouding aanvaller : verdediging: Actief, eerste 30 dagen 1:20 ratio
Eenheden
Boogschutter: Actief
Verkensysteem: De verkenner kan troepen, gebouwen en grondstoffen verkennen.
Ridder: Actief
Edelman
Stijgende edelman prijzen: Goudmunten
Goedkoop nabouwen van edelmannen: Inactief
Maximale reisafstand edelman: 20 velden
Toestemmingsdaling per edelaanval: 20-35
Toestemmingsstijging per uur: 1.5
Configuratie
Ledenlimiet per stam: 40
Verslagen Tegenstander ranglijst: Actief, volgens puntentabel
Vakantievervanging: Actief
Beperking voor permanente vakantievervanging: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen
Vrije handel: Actief, afhankelijk van de tijd waarop de speler is gestart
Minimale tijd tussen bevelen: 100 ms
Overwinningsvoorwaarden: Een stam behoudt gedurende 48 uur 12 unieke geheimen.
Premium Functies
Premium Account: Geactiveerd
Account Manager: Geactiveerd
Farm-Assistent: Geactiveerd
Bouwtijdhalveringen: Geactiveerd
Direct afbouwen: Geactiveerd
Bouwkostreductie: Geactiveerd
+20% productie: Geactiveerd
Ruilen met de handelaar: Geactiveerd
Navigatie door Werelden |
---|
Wereld 1 • Wereld 2 • Wereld 3 • Wereld 4 • Wereld 5 • Wereld 6 • Wereld 7 • Wereld 8 • Wereld 9 •
|