Wereld 10: verschil tussen versies
k (Botmatige correctie 'Milliseconden') |
k (Bot: conversie/reparatie HTML) |
||
Regel 2: | Regel 2: | ||
===Instellingen=== | ===Instellingen=== | ||
'''Snelheid algemeen''': 1<br> | |||
'''Eenhedensnelheid''': 1<br> | |||
'''Gebouwen afbreken''': Actief<br> | |||
'''Moraal''': Actief (niet tijdsgebonden)<br> | |||
'''Boerderijlimietregel''': Actief (1800 plaatsen per level<br> | |||
'''Basisverdediging''': 20<br> | |||
'''Milliseconden''': Inactief<br> | |||
'''Miniumtroepenregel''': 2% van de punten van het dorp<br> | |||
'''Smederijsysteem''': 3-level-systeem<br> | |||
'''Kerk''': Inactief<br> | |||
'''Groeiende barbarendorpen''': Inactief<br> | |||
'''Bonusdorpen''': Inactief<br> | |||
'''Annuleertijd voor aanvallen''': 10 minuten<br> | |||
'''Annuleertijd voor transport''': 5 minuten<br> | |||
'''Nachtbonus''': Actief van 1.00 tot 7.00 uur<br> | |||
'''Beginnersbescherming''': 5 dagen<br> | |||
'''Maximale verhouding aanvaller : verdediging''': Inactief<br> | |||
===Eenheden=== | ===Eenheden=== | ||
'''Boogschutter''': Inactief<br> | |||
'''Verkensysteem''': Indien ontwikkeld kan de verkenner troepen zien, gebouwen, grondstoffen en troepen gestationeerd in andere dorpen<br> | |||
'''Ridder''': Inactief<br> | |||
===Edelman=== | ===Edelman=== | ||
'''Stijgende edelman prijzen''': Actief, prijzen stijgen vanaf de 2de edelman<br> | |||
'''Goedkoop nabouwen van edelmannen''': Inactief<br> | |||
'''Maximale reisafstand edelman''': 42 velden<br> | |||
'''Toestemmingsdaling per edelaanval''': 20-35<br> | |||
'''Toestemmingsstijging per uur''': 1<br> | |||
===Configuratie=== | ===Configuratie=== | ||
'''Ledenlimiet per stam''': 1500<br> | |||
'''Verslagen Tegenstander ranglijst''': Actief, volgens puntentabel<br> | |||
'''Vakantievervanging''': Actief<br> | |||
'''Beperking voor permanente vakantievervanging''': Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen<br> | |||
'''Vrije handel''': Actief, afhankelijk van de tijd waarop de speler is gestart<br> | |||
'''Minimale tijd tussen bevelen''': 50 ms<br> | |||
{{Werelden}} | {{Werelden}} |
Versie van 2 feb 2013 21:17
Hieronder vind je een overzicht van de instellingen van Wereld 10. Meer informatie over deze wereldinstellingen kan je terugvinden op de pagina Wereldinstellingen.
Instellingen
Snelheid algemeen: 1
Eenhedensnelheid: 1
Gebouwen afbreken: Actief
Moraal: Actief (niet tijdsgebonden)
Boerderijlimietregel: Actief (1800 plaatsen per level
Basisverdediging: 20
Milliseconden: Inactief
Miniumtroepenregel: 2% van de punten van het dorp
Smederijsysteem: 3-level-systeem
Kerk: Inactief
Groeiende barbarendorpen: Inactief
Bonusdorpen: Inactief
Annuleertijd voor aanvallen: 10 minuten
Annuleertijd voor transport: 5 minuten
Nachtbonus: Actief van 1.00 tot 7.00 uur
Beginnersbescherming: 5 dagen
Maximale verhouding aanvaller : verdediging: Inactief
Eenheden
Boogschutter: Inactief
Verkensysteem: Indien ontwikkeld kan de verkenner troepen zien, gebouwen, grondstoffen en troepen gestationeerd in andere dorpen
Ridder: Inactief
Edelman
Stijgende edelman prijzen: Actief, prijzen stijgen vanaf de 2de edelman
Goedkoop nabouwen van edelmannen: Inactief
Maximale reisafstand edelman: 42 velden
Toestemmingsdaling per edelaanval: 20-35
Toestemmingsstijging per uur: 1
Configuratie
Ledenlimiet per stam: 1500
Verslagen Tegenstander ranglijst: Actief, volgens puntentabel
Vakantievervanging: Actief
Beperking voor permanente vakantievervanging: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen
Vrije handel: Actief, afhankelijk van de tijd waarop de speler is gestart
Minimale tijd tussen bevelen: 50 ms
Navigatie door Werelden |
---|
Wereld 1 • Wereld 2 • Wereld 3 • Wereld 4 • Wereld 5 • Wereld 6 • Wereld 7 • Wereld 8 • Wereld 9 •
|