Minimale tijd tussen bevelen: verschil tussen versies
Naar navigatie springen
k (→75 ms) |
kGeen bewerkingssamenvatting |
||
Regel 42: | Regel 42: | ||
*[[Wereld 28]] | *[[Wereld 28]] | ||
*[[Wereld 29]] | *[[Wereld 29]] | ||
== 100 ms == | == 100 ms == | ||
Regel 51: | Regel 50: | ||
*[[Wereld 31]] | *[[Wereld 31]] | ||
*[[Wereld 32]] | *[[Wereld 32]] | ||
*[[Wereld 33]] | |||
*[[Classic]] | |||
*[[Casual]] | *[[Casual]] | ||
[[Categorie:Index]] | [[Categorie:Index]] |
Versie van 5 jun 2013 11:54
De minimale tijd tussen bevelen bepaalt hoe snel twee of meerdere aanvallen elkaar maximaal achter elkaar kunnen volgen. Dit kan gaan van enkele milliseconden tot hele seconden, afhankelijk van de instellingen van de betreffende wereld.
Hieronder vind je een overzicht van de verschillende mogelijkheden: 50 ms, 75 ms en 100 ms
50 ms
Op onderstaande werelden bedraagt de minimale tijd tussen twee aanvallen 50 milliseconden.
- Wereld 1
- Wereld 2
- Wereld 3
- Wereld 4
- Wereld 5
- Wereld 6
- Wereld 7
- Wereld 8
- Wereld 9
- Wereld 10
- Wereld 11
- Wereld 12
- Wereld 13
- Wereld 14
- Wereld 15
- Wereld 16
- Wereld 17
- Wereld 18
- Wereld 19
- Wereld 20
- Wereld 21
- Wereld 22
- Wereld 23
- Wereld 24
- Wereld 25
- Wereld 26
- Wereld 27
75 ms
Op onderstaande werelden bedraagt de minimale tijd tussen twee aanvallen 75 milliseconden.
100 ms
Op onderstaande werelden bedraagt de minimale tijd tussen twee aanvallen 100 milliseconden.