Casual
Weken ben je in de weer geweest met het uitbouwen van je dorp, het rekruteren van troepen en het smeden van bondgenootschappen. Net wanneer je denkt dat niemand je nog kan verslaan, is daar uiteindelijk die ene speler die uiteindelijk toch een einde maakt aan je heerschappij: je laatste dorp wordt veroverd.
Er zijn nu twee mogelijkheden: opnieuw beginnen op dezelfde wereld of de overstap maken naar de zogenaamde Casual. Kies je voor het tweede, dan zal je met een exacte kopie van je laatste dorp kunnen verder spelen, maar dan op een totaal andere wereld.
Een tweede kans
De Casual biedt dus een tweede kans aan spelers die het spel nog moeten leren kennen, of die door hun drukke tijdsschema niet altijd voldoende tijd kunnen opbrengen voor Tribal Wars. Waar deze personen vroeger geen schijn van kans maakten in de wrede wereld van dit spel, krijgen ze nu de mogelijkheid om zich verder te ontplooien tot de elite van Tribal Wars.
Kiezen voor de Casual
Wanneer je ook je laatste dorp aan de vijand verliest, krijg je naast de mogelijkheid om te herstarten op de betreffende wereld ook de mogelijkheid om met een kopie van je laatste dorp te verhuizen naar de Casual. Ook wanneer je oorspronkelijk kiest voor het herstarten, heb je nog twee dagen "bedenktijd" om alsnog naar de Casual te trekken.
Een kopie van je laatste dorp
Je kans enkel en alleen starten op de Casual zodra je volledig overgenomen bent op een gewone wereld. In dat geval krijg je de mogelijkheid om over te schakelen naar de Casual, waar een kopie van je laatste dorp geplaatst zal worden. Je start dus op de Casual zoals je op de gewone wereld geëindigd bent.
... dat je nooit meer kan verliezen
Je eerste dorp - het dorp waarmee je terecht komt op de Casual - kan je daarnaast nooit verliezen, behalve door inactiviteit.
Instellingen
Hieronder vind je een overzicht van de instellingen van de Casual. Meer informatie over deze wereldinstellingen kan je terugvinden op de pagina Wereldinstellingen.
Instellingen
Speelsnelheid: 1
Eenhedensnelheid: 1
Gebouw afbreken: actief
Moraal: actief (niet op tijd gebaseerd)
Boerderijlimietregel: inactief
Basisverdediging: 20
Milliseconden: actief
Minimumtroepenregel: 1% van de dorpspunten
Ontwikkelingssysteem: vereenvoudigde ontwikkeling
Kerk: actief
Awards: actief
Automatisch uitbouwende barbarendorpen: actief (maximaal 3000 punten)
Bonusdorpen: verbeterde bonusdorpen
Tijd om de aanval af te breken: 10 minuten
Tijd om de handelaren af te breken: 5 minuten
Nachtbonus: actief van 1:00 tot 7:00 uur
Bescherming van beginnelingen tegen vijandige aanvallen: 5 Dagen
Max. verhouding aanvallers: verdedigers: inactief
Vlaggen: Geactiveerd
Eenheden
Boogschutters: actief
Verkennerssysteem: De verkenner kan troepen, gebouwen en grondstoffen en eenheden buiten het dorp verkennen
Ridder: actief, kan items vinden (De items zijn verbeterd)
Burgerwacht: Geactiveerd
Edelman
Stijgende prijzen edelmannen: Goudmunten
Maximale loopafstand edelmannen: 1000 Velden
Daling van de toestemming door de edelman: 20-35
Stijging van de toestemming per uur: 1
Configuratie
Ledenlimiet per stam: 40
Ranglijst van verslagen tegenstanders: actief, volgens punten
Vakantievervanging: actief
Beperkte vakantievervanging voor permanente vakantievervangingen: Actief, vanaf meer dan 60 dagen dagen vakantievervanging in de afgelopen 120 dagen dagen
vrije handel: onbeperkt
Windrichting kiezen: inactief
Navigatie door Werelden |
---|
Wereld 1 • Wereld 2 • Wereld 3 • Wereld 4 • Wereld 5 • Wereld 6 • Wereld 7 • Wereld 8 • Wereld 9 •
|