Wereld 6: verschil tussen versies
kGeen bewerkingssamenvatting |
Geen bewerkingssamenvatting |
||
(37 tussenliggende versies door 2 gebruikers niet weergegeven) | |||
Regel 2: | Regel 2: | ||
===Instellingen=== | ===Instellingen=== | ||
'''[[Snelheid algemeen]]''': 1.5<br> | |||
'''[[Eenhedensnelheid]]''': 0.666666<br> | |||
'''[[Gebouwen afbreken]]''': Actief<br> | |||
'''[[Moraal]]''': Actief (niet tijdsgebonden)<br> | |||
'''[[Boerderijlimietregel]]''': Inactief<br> | |||
'''[[Basisverdediging]]''': 20<br> | |||
'''[[Milliseconden]]''': Inactief<br> | |||
'''[[Minimumtroepenregel]]''': 2% van de punten van het dorp<br> | |||
'''[[Smederijsysteem]]''': Simpel ontwikkelingssysteem<br> | |||
'''[[Kerk]]''': Inactief<br> | |||
'''[[Groeiende barbarendorpen]]''': Actief (maximaal 3.000 punten)<br> | |||
'''[[Bonusdorpen]]''': Normale bonusdorpen<br> | |||
'''[[Annuleertijd voor aanvallen]]''': 10 minuten<br> | |||
'''[[Annuleertijd voor transport]]''': 5 minuten<br> | |||
'''[[Nachtbonus]]''': Actief van 1.00 tot 7.00 uur<br> | |||
'''[[Beginnersbescherming]]''': 5 dagen<br> | |||
'''Maximale verhouding aanvaller : verdediging''': Inactief<br> | |||
===Eenheden=== | ===Eenheden=== | ||
'''[[Boogschutter]]''': Actief<br> | |||
'''[[Verkensysteem]]''': Verkenners kunnen troepen, gebouwen en grondstoffen ontdekken<br> | |||
'''[[Ridder]]''': Actief, kan items vinden.<br> | |||
===Edelman=== | ===Edelman=== | ||
'''[[Stijgende edelman prijzen]]''': Goudmunten | |||
'''[[Goedkoop nabouwen van edelmannen]]''': Inactief<br> | |||
'''[[Maximale reisafstand edelman]]''': 77 velden<br> | |||
'''[[Toestemmingsdaling per edelaanval]]''': 20-35<br> | |||
'''[[Toestemmingsstijging per uur]]''': 1.5<br> | |||
===Configuratie=== | ===Configuratie=== | ||
'''[[Ledenlimiet per stam]]''': 1500<br> | |||
'''[[Verslagen Tegenstander ranglijst]]''': Actief, volgens puntentabel<br> | |||
'''[[Vakantievervanging]]''': Actief<br> | |||
'''[[Beperking voor permanente vakantievervanging]]''': Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen<br> | |||
'''[[Vrije handel]]''': Actief, afhankelijk van de tijd waarop de speler is gestart<br> | |||
{{Werelden}} | {{Werelden}} | ||
[[Categorie:Werkbank]] |
Huidige versie van 4 jul 2017 om 16:34
Hieronder vind je een overzicht van de instellingen van Wereld 6. Meer informatie over deze wereldinstellingen kan je terugvinden op de pagina Wereldinstellingen.
Instellingen
Snelheid algemeen: 1.5
Eenhedensnelheid: 0.666666
Gebouwen afbreken: Actief
Moraal: Actief (niet tijdsgebonden)
Boerderijlimietregel: Inactief
Basisverdediging: 20
Milliseconden: Inactief
Minimumtroepenregel: 2% van de punten van het dorp
Smederijsysteem: Simpel ontwikkelingssysteem
Kerk: Inactief
Groeiende barbarendorpen: Actief (maximaal 3.000 punten)
Bonusdorpen: Normale bonusdorpen
Annuleertijd voor aanvallen: 10 minuten
Annuleertijd voor transport: 5 minuten
Nachtbonus: Actief van 1.00 tot 7.00 uur
Beginnersbescherming: 5 dagen
Maximale verhouding aanvaller : verdediging: Inactief
Eenheden
Boogschutter: Actief
Verkensysteem: Verkenners kunnen troepen, gebouwen en grondstoffen ontdekken
Ridder: Actief, kan items vinden.
Edelman
Stijgende edelman prijzen: Goudmunten
Goedkoop nabouwen van edelmannen: Inactief
Maximale reisafstand edelman: 77 velden
Toestemmingsdaling per edelaanval: 20-35
Toestemmingsstijging per uur: 1.5
Configuratie
Ledenlimiet per stam: 1500
Verslagen Tegenstander ranglijst: Actief, volgens puntentabel
Vakantievervanging: Actief
Beperking voor permanente vakantievervanging: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen
Vrije handel: Actief, afhankelijk van de tijd waarop de speler is gestart
Navigatie door Werelden |
---|
Wereld 1 • Wereld 2 • Wereld 3 • Wereld 4 • Wereld 5 • Wereld 6 • Wereld 7 • Wereld 8 • Wereld 9 •
|