Wereld 7: verschil tussen versies

Uit Tribalwars Wiki NL
Naar navigatie springen
k (Robot: automatisch tekst vervangen (-Verkensysteem +Verkensysteem))
Geen bewerkingssamenvatting
 
(30 tussenliggende versies door 2 gebruikers niet weergegeven)
Regel 2: Regel 2:


===Instellingen===
===Instellingen===
'''Snelheid algemeen''': 2<br>
'''[[Snelheid algemeen]]''': 2<br>
'''Eenhedensnelheid''': 0.5<br>
'''[[Eenhedensnelheid]]''': 0.5<br>
'''Gebouwen afbreken''': Actief<br>
'''[[Gebouwen afbreken]]''': Actief<br>
'''Moraal''': Actief (niet tijdsgebonden)<br>
'''[[Moraal]]''': Actief (niet tijdsgebonden)<br>
'''Boerderijlimietregel''': Inactief <br>
'''[[Boerderijlimietregel]]''': Inactief <br>
'''Basisverdediging''': 20<br>
'''[[Basisverdediging]]''': 20<br>
'''Milliseconden''': Inactief<br>
'''[[Milliseconden]]''': Inactief<br>
'''Minimumtroepenregel''': 1% van de punten van het dorp<br>
'''[[Minimumtroepenregel]]''': 1% van de punten van het dorp<br>
'''Smederijsysteem''': Simpel ontwikkelingssysteem<br>
'''[[Smederijsysteem]]''': Simpel ontwikkelingssysteem<br>
'''Kerk''': Inactief<br>
'''[[Kerk]]''': Inactief<br>
'''Groeiende barbarendorpen''': Actief (maximaal 3.000 punten)<br>
'''[[Groeiende barbarendorpen]]''': Actief (maximaal 3.000 punten)<br>
'''Bonusdorpen''': Normale bonusdorpen<br>
'''[[Bonusdorpen]]''': Normale bonusdorpen<br>
'''Annuleertijd voor aanvallen''': 10 minuten<br>
'''[[Annuleertijd voor aanvallen]]''': 10 minuten<br>
'''Annuleertijd voor transport''': 5 minuten<br>
'''[[Annuleertijd voor transport]]''': 5 minuten<br>
'''Nachtbonus''': Actief van 1.00 tot 7.00 uur<br>
'''[[Nachtbonus]]''': Actief van 1.00 tot 7.00 uur<br>
'''Beginnersbescherming''': 5 dagen<br>
'''[[Beginnersbescherming]]''': 5 dagen<br>
'''Maximale verhouding aanvaller : verdediging''': Inactief<br>
'''Maximale verhouding aanvaller : verdediging''': Inactief<br>


===Eenheden===
===Eenheden===
'''Boogschutter''': Actief<br>
'''[[Boogschutter]]''': Actief<br>
'''[[Verkensysteem]]''': Verkenners kunnen troepen, gebouwen en grondstoffen ontdekken. <br>
'''[[Verkensysteem]]''': Verkenners kunnen troepen, gebouwen en grondstoffen ontdekken. <br>
'''Ridder''': Actief, kan items vinden<br>
'''[[Ridder]]''': Actief, kan items vinden<br>


===Edelman===
===Edelman===
'''Stijgende edelman prijzen''': Goudmunten <br>
'''[[Stijgende edelman prijzen]]''': Goudmunten <br>
'''Goedkoop nabouwen van edelmannen''': Inactief<br>
'''[[Goedkoop nabouwen van edelmannen]]''': Inactief<br>
'''Maximale reisafstand edelman''': 77 velden<br>
'''[[Maximale reisafstand edelman]]''': 77 velden<br>
'''Toestemmingsdaling per edelaanval''': 20-35<br>
'''[[Toestemmingsdaling per edelaanval]]''': 20-35<br>
'''Toestemmingsstijging per uur''': 2<br>
'''[[Toestemmingsstijging per uur]]''': 2<br>


===Configuratie===
===Configuratie===
'''Ledenlimiet per stam''': 1500<br>
'''[[Ledenlimiet per stam]]''': 1500<br>
'''Verslagen Tegenstander ranglijst''':  Actief, volgens puntentabel<br>
'''[[Verslagen Tegenstander ranglijst]]''':  Actief, volgens puntentabel<br>
'''Vakantievervanging''': Actief<br>
'''[[Vakantievervanging]]''': Actief<br>
'''Beperking voor permanente vakantievervanging''': Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen<br>
'''[[Beperking voor permanente vakantievervanging]]''': Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen<br>
'''Vrije handel''': Actief, afhankelijk van de tijd waarop de speler is gestart<br>
'''[[Vrije handel]]''': Actief, afhankelijk van de tijd waarop de speler is gestart<br>


{{Werelden}}
{{Werelden}}
[[Categorie:Werkbank]]
[[Categorie:Werkbank]]
[[Categorie:Index]]

Huidige versie van 4 jul 2017 om 16:34

Hieronder vind je een overzicht van de instellingen van Wereld 7. Meer informatie over deze wereldinstellingen kan je terugvinden op de pagina Wereldinstellingen.

Instellingen

Snelheid algemeen: 2
Eenhedensnelheid: 0.5
Gebouwen afbreken: Actief
Moraal: Actief (niet tijdsgebonden)
Boerderijlimietregel: Inactief
Basisverdediging: 20
Milliseconden: Inactief
Minimumtroepenregel: 1% van de punten van het dorp
Smederijsysteem: Simpel ontwikkelingssysteem
Kerk: Inactief
Groeiende barbarendorpen: Actief (maximaal 3.000 punten)
Bonusdorpen: Normale bonusdorpen
Annuleertijd voor aanvallen: 10 minuten
Annuleertijd voor transport: 5 minuten
Nachtbonus: Actief van 1.00 tot 7.00 uur
Beginnersbescherming: 5 dagen
Maximale verhouding aanvaller : verdediging: Inactief

Eenheden

Boogschutter: Actief
Verkensysteem: Verkenners kunnen troepen, gebouwen en grondstoffen ontdekken.
Ridder: Actief, kan items vinden

Edelman

Stijgende edelman prijzen: Goudmunten
Goedkoop nabouwen van edelmannen: Inactief
Maximale reisafstand edelman: 77 velden
Toestemmingsdaling per edelaanval: 20-35
Toestemmingsstijging per uur: 2

Configuratie

Ledenlimiet per stam: 1500
Verslagen Tegenstander ranglijst: Actief, volgens puntentabel
Vakantievervanging: Actief
Beperking voor permanente vakantievervanging: Actief, beginnende na 60 dagen vakantievervanging gedurende de laatste 120 dagen
Vrije handel: Actief, afhankelijk van de tijd waarop de speler is gestart

Navigatie door Werelden

Wereld 1Wereld 2Wereld 3Wereld 4Wereld 5Wereld 6Wereld 7Wereld 8Wereld 9
Wereld 10Wereld 11Wereld 12Wereld 13Wereld 14Wereld 15Wereld 16Wereld 17
Wereld 18Wereld 19Wereld 20Wereld 21Wereld 22Wereld 23Wereld 24Wereld 25
Wereld 26Wereld 27Wereld 28Wereld 29Wereld 30Wereld 31Wereld 32Wereld 33
Wereld 34Wereld 35Wereld 36Wereld 37Wereld 38Wereld 39Wereld 40Wereld 41
Wereld 42Wereld 43Wereld 44Wereld 45Wereld 46Wereld 47ClassicSpeedwereld
CasualCasual 2